Rörken 20/9

Kanske dyker upp, om det blir väder, men har aldrig varit där, var ligger "Rörken"?
Är det en "go-cart" slinga, då kanske en ZX12:a är i största laget :)

Cool kille, han verkar ha roligt, men jag vet inte var Rörkern ligger, om man skulle få för sig att åka dit :( :(

Majk de Bajk skrev:
Cool kille, han verkar ha roligt, men jag vet inte var Rörkern ligger, om man skulle få för sig att åka dit :( :(

Ta E4 till Uppsala, i korsningen med 4 bensinstationer ta väg 288 mott Östhammar. Efter 1 mil svängar du in vid skylten; Motorstadion.. Kör mott Gokart..

See you (min hoj är tyngra än din lille moppe :D )

Och Kortstubina - ja ä på platzz

Jag jobbar tyvärr, de har lagt in mitt kickboxpass kl 19 måndagar på gymmet å så finns det inga andra instruktörer som kan just den tiden heller :kocko
Men snart är mc-säsongen slut å då spelar det ju mindre roll. Håll er på hjulen nu :)

Jag dyker upp. Tänkte nog försöka komma ihåg att ta kameran med den här gången. :fatta!
Jag träffade så mycket trevliga människor sist så jag kommer glida runt och mingla och kanske hitta nån att åka bakpå några varv med? :confused: :kär

Är det väder så finns väll risken! :)
Annars blir det ett no no och avställning för resten av året!

Kia skrev:
Jag dyker upp. Tänkte nog försöka komma ihåg att ta kameran med den här gången. :fatta!
Jag träffade så mycket trevliga människor sist så jag kommer glida runt och mingla och kanske hitta nån att åka bakpå några varv med? :confused: :kär

:D De´ är nästen flirt - men, jag har det jobbigt m. lappLiza´s iallafall hon Vaxholm :yoparty
- Vi synzz :tummenupp

Majk de Bajk skrev:

Hmm, intressant val av namn...

Btw så kommer jag (nog) om vädret håller i sig.
Lika bra att greppa om de sista dagarna innan det är helt kört :(

Hojskrotet gick igenom besiktningen imorse så boka plats åt mig på banan! :yoparty

Går kurs, med natt praktik därefter...

skulle vilja men kan inte.... :huvet

Tyvärr ser vädret inte så lovande ut inför kvällen - en regnfront rör sig sakta tvärs över landet västerifrån (kollade radarbilderna på TV4). Jag försöker nog ta mig hem i god tid istället och mekar i garaget eller nåt...

Hur gick det för han med KTM:en då? Såg först hur han fick en ordentlig sladd i kurvan mot målrakan och sen hur han la sig borta i U kurvan... inga skador får man hoppas! :gnissla

Å kalt som sataaaaana va de, regnet lyckades leta sig in till alla nerver och kittla lite på känseln i fingrarna, å de var ju snorhalt på grusvägen sen... fick skapliga sladdar där också.

Är det en till rörken måndag för iår?

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...