Rörken 030714

Jag har bilder från depån!

Bifogat

• depa1.jpg
    depa1.jpg
    85.2 KB · Visningar: 168
Yamaretta o Cagiva_Lasse pozar...

Bifogat

• yamaretta o lars.jpg
    yamaretta o lars.jpg
    93.8 KB · Visningar: 167
Vad gör Pingvinen på Millans hoj?! :eek:

Bifogat

• pingvinen.jpg
    pingvinen.jpg
    73.6 KB · Visningar: 163
Efter Rörken ring så brukar en tapper skara åka till Max och äta. Klockan är vid fototillfället 23.43...

Bifogat

• max.jpg
    max.jpg
    78.7 KB · Visningar: 157
zeal skrev:
så sant så.. mycket korv går det åt.. tror att kortstubina i kiosken tjänar storkovan ja.. ;p men man kan kanske prata med folk medans man fotar ?! det måste gå../z

hmmm...
Jag tjänar inget på affärerna :o . Jag står bara där av allmän dumhet . Alltså jag tänker för mycket på er stackars törstiga å hungriga hojåkare.... :tummenupp :rodnar
Så ni får lida för att få köra å Rörken Ring...vara där flera minuter innan vi startar för dagen osv....
Nä att stå i kiosken är ingen dans på rosor, men man kan ha hj**** kul med alla trevliga hojåkare.

Första gången på Rörken igår, jävligt skoj. Bara att fixa lite skrapmärken och en ny blinker så ses vi väl där om en vecka :tummenupp

de va många hemliga på rörken igår. både rejsputtar och megamoppar..
Eller är det bara jag som inte är så gammal i gemet som tyckte de såg nytillkomna ut? :cool:
Megamopparna körde med för högljudda system ivf..

Tinatjejen skrev:
ups!
Du få ju säga till när du ska ta kort så man kan göra seeejj vackeeer :crash
Haha.. ser ut att va en spännande konversation btw :tummenupp :cool:
Tänk på att Ugluk stog med sin DVD och spelade in er allihop samtidigt som jag tog bilden! :crash

Snygg pose av Ugluk. Buffen på knoppen, cigg i ena handen och :öl i andra.

Bifogat

• ugluk.jpg
    ugluk.jpg
    70.1 KB · Visningar: 132
JoS skrev:
Tänk på att Ugluk stog med sin DVD och spelade in er allihop samtidigt som jag tog bilden! :crash

tur att han filmade hur det verkligen ska gå till på rörken i depån.. o inte bara någon tråkig konversation om hur hojen går o "-jaha du har uppkörning snart.. så spännade.. närvös?"
:tummenupp
/z

Tinatjejen skrev:
de va många hemliga på rörken igår. både rejsputtar och megamoppar..
Eller är det bara jag som inte är så gammal i gemet som tyckte de såg nytillkomna ut? :cool:
Megamopparna körde med för högljudda system ivf..

sant! många nya var det.. några verkade som att dom hade tältat som om det var någon koncert dom skulle gå på.. iom att det va HUR många som helst där inann .. "vanliga" gänget kom.. *s* KUL!! med mycket folk.

nästa måndag kommer ambulanspersonal från falkenberg o gästar.. ;p

/z

JoS skrev:

vaaaa?! :eek:
På rörken har man visst inte ryggen fri någonstans!
Vad givande samtal han måste spelat in*s*
De e bra det, så folk lär sig hur de ska gå till :D
Trodde han filma hojar eller nått när den där var framme ju!
Tinatjejen Depå-superstar :rolleyes:

zeal skrev:
sant! många nya var det.. några verkade som att dom hade tältat som om det var någon koncert dom skulle gå på.. iom att det va HUR många som helst där inann .. "vanliga" gänget kom.. *s* KUL!! med mycket folk.

nästa måndag kommer ambulanspersonal från falkenberg o gästar.. ;p

/z

ska de ta hand om de stackars satarna som inte får västar och skjussa dem till psyket då eller?
*hoppas*
Isf ska jag slita av varenda orange väst och gömma dem någonstans säkert*s* :D
Jobbigt när folk kommer tidigare och tidigare. fast då ger de upp fortare istället. DE E bra :tummenupp
Nästa år ska jag ha både kort och kk. då jääälar får ni passa er, för på mån efm:arna kommer jag tillhöra inredningen på rörken*flin* :crash

Lite klent med "bar överkroppbilder" jag lär komma dit å sprida lite vitt ljus över depån :D :D :D

Var det klent med motarder?

Urninja skrev:
Första gången på Rörken igår, jävligt skoj. Bara att fixa lite skrapmärken och en ny blinker så ses vi väl där om en vecka :tummenupp
Såklart. En marksyning är ju ingen match för de här gamla bestarna! Upp, banka rätt, fortsätt!

:rock

Tom Byron skrev:
Lite klent med "bar överkroppbilder" jag lär komma dit å sprida lite vitt ljus över depån :D :D :D

Var det klent med motarder?

Hade bikiniöverdelen under ryggskyddet och stod tappert och svettades, för hade man tralla runt i den då hade uju alla stackare kört av banan, orsak: bländade. :D :rodnar

De va ett par bara överkroppar, som kika fram bakom smått öppnade skinnställ :crash

De va en massa HEMLIGA motarder.
Fast så himla hemliga kan de inte vart, för de höll sig i ert hörn även dem. Så de måste ju fått veta "hur de ska gå till" av en välkänd rörken motardnisse :p

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman