Rökridå...

peefell

V-twin-pilot!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Svart Ducce 900 SSie
He he! Igår skedde det! :tummenupp
Pga ilska o frustration över garagevändningen gjorde jag min första burnout igårkväll :crash Mycket rök o mycket muller! :D Tufft! :crash Natrurligtvis dokumenterat... :p
En av de roligaste lektionerna hitills under övningskörningen... :p

Snart dags att däcka om igen nu då... :rolleyes:

Hängde vid pumpen igår kring lunch... visserligen iklädd gul väst o i sällskap med en trafikskolelärare... :rodnar Såg inte till någon...

Affe_R1 skrev:
Vissa måste ju jobba :fakta

Precis, jobbar så hårt att man med nöd och näppe hinner lägga inlägg i diverse forum.... eller hur Affe? :D ;)

Libbo! Ta reda på någon fin server där du kan ladda upp bildbeviset och posta en länk dit så alla kan få ta del av händelsen.

//D

Varför lägga upp på en server?!
Klicka på "Browse" bredvid "Attach file:" och sedan "Submit Reply". Varför krångla?

Taz skrev:
Precis, jobbar så hårt att man med nöd och näppe hinner lägga inlägg i diverse forum.... eller hur Affe? :D ;)
//D

Jag jobbar kväll idag :fakta

Samt att jag har förmånen att ha internet på truckarna :tummenupp

peefell skrev:
He he! Igår skedde det! :tummenupp
Pga ilska o frustration över garagevändningen gjorde jag min första burnout igårkväll :crash Mycket rök o mycket muller! :D Tufft! :crash Natrurligtvis dokumenterat... :p
En av de roligaste lektionerna hitills under övningskörningen... :p

Snart dags att däcka om igen nu då... :rolleyes:

Hängde vid pumpen igår kring lunch... visserligen iklädd gul väst o i sällskap med en trafikskolelärare... :rodnar Såg inte till någon...
:hej Jorå de va en, jag me R6:an & fina lacken, Grattis till kortet... :tummenupp /Micke (vi kanske syns på lör..)

Re: Re: Rökridå...

R6-Drutten skrev:
Grattis till kortet... :tummenupp

Om det ändå vore så väl... :( Den gröna skylten följer mig fortfarande vart än jag åker... :mad:
I mitten av juni är det tänkt att jag ska försöka göra mig av med den... :rolleyes:

Re: Re: Re: Rökridå...

peefell skrev:
Om det ändå vore så väl... :( Den gröna skylten följer mig fortfarande vart än jag åker... :mad:
I mitten av juni är det tänkt att jag ska försöka göra mig av med den... :rolleyes:
OK, trodde du va klar me kortet... men va fan den gröna skylten hindrar ju inte dig fr att ha lite skoj verkar det som... :tummenupp /Micke

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman