Rökridå...

peefell

V-twin-pilot!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Svart Ducce 900 SSie
He he! Igår skedde det! :tummenupp
Pga ilska o frustration över garagevändningen gjorde jag min första burnout igårkväll :crash Mycket rök o mycket muller! :D Tufft! :crash Natrurligtvis dokumenterat... :p
En av de roligaste lektionerna hitills under övningskörningen... :p

Snart dags att däcka om igen nu då... :rolleyes:

Hängde vid pumpen igår kring lunch... visserligen iklädd gul väst o i sällskap med en trafikskolelärare... :rodnar Såg inte till någon...

Affe_R1 skrev:
Vissa måste ju jobba :fakta

Precis, jobbar så hårt att man med nöd och näppe hinner lägga inlägg i diverse forum.... eller hur Affe? :D ;)

Libbo! Ta reda på någon fin server där du kan ladda upp bildbeviset och posta en länk dit så alla kan få ta del av händelsen.

//D

Varför lägga upp på en server?!
Klicka på "Browse" bredvid "Attach file:" och sedan "Submit Reply". Varför krångla?

Taz skrev:
Precis, jobbar så hårt att man med nöd och näppe hinner lägga inlägg i diverse forum.... eller hur Affe? :D ;)
//D

Jag jobbar kväll idag :fakta

Samt att jag har förmånen att ha internet på truckarna :tummenupp

peefell skrev:
He he! Igår skedde det! :tummenupp
Pga ilska o frustration över garagevändningen gjorde jag min första burnout igårkväll :crash Mycket rök o mycket muller! :D Tufft! :crash Natrurligtvis dokumenterat... :p
En av de roligaste lektionerna hitills under övningskörningen... :p

Snart dags att däcka om igen nu då... :rolleyes:

Hängde vid pumpen igår kring lunch... visserligen iklädd gul väst o i sällskap med en trafikskolelärare... :rodnar Såg inte till någon...
:hej Jorå de va en, jag me R6:an & fina lacken, Grattis till kortet... :tummenupp /Micke (vi kanske syns på lör..)

Re: Re: Rökridå...

R6-Drutten skrev:
Grattis till kortet... :tummenupp

Om det ändå vore så väl... :( Den gröna skylten följer mig fortfarande vart än jag åker... :mad:
I mitten av juni är det tänkt att jag ska försöka göra mig av med den... :rolleyes:

Re: Re: Re: Rökridå...

peefell skrev:
Om det ändå vore så väl... :( Den gröna skylten följer mig fortfarande vart än jag åker... :mad:
I mitten av juni är det tänkt att jag ska försöka göra mig av med den... :rolleyes:
OK, trodde du va klar me kortet... men va fan den gröna skylten hindrar ju inte dig fr att ha lite skoj verkar det som... :tummenupp /Micke

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...