Gixxer_88
Ny medlem
Vart köper man vevhus ventilationsfilter? Vet du det,du vet en hel del märker jag,har du hållt på länge med race och Suzukis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Somliga hittar det dom söker![]()
Vart köper man vevhus ventilationsfilter? Vet du det,du vet en hel del märker jag,har du hållt på länge med race och Suzukis?
Synd att det är så jäkla långt bort![]()
Det är bara att samla i hop några kompisar, lasta hojarna på ett släp och åka.
Att åka till banan med det fordon man ska tävla med rekommenderas INTE; been there, done that, got the T-shirt ........ racing medför ett och annat havari om man säger så. DÅ är det långt hem, jag lovar!
Har själv funderad på att prova på lite Street Bike med FZRen, men letar en vettig Super Gas Bike i stället. Blir så jobbigt att plocka bort topboxen när man ska räjsa ...
Har du lite tid över så har jag fortfarande den gamla funnyn i garaget, och nu är den billig - står bara där och skräpar och jag har tappat glöden. Borde nog ha nappad på en affär med din gamla folka.
Ingen som har något roligt att byta med? Biltransporter, buggy eller bubbelbad ... jag är inte omöjlig!
hmm, vad ska du ha för funnyn? Eventuellt utan motor, jag har en Triumph motor som skulle passa i den. Byte vet jag inte riktigt, men jag har kanske nått du behöver.
Det är bara att samla i hop några kompisar, lasta hojarna på ett släp och åka.
Att åka till banan med det fordon man ska tävla med rekommenderas INTE; been there, done that, got the T-shirt ........ racing medför ett och annat havari om man säger så. DÅ är det långt hem, jag lovar!
Har själv funderad på att prova på lite Street Bike med FZRen, men letar en vettig Super Gas Bike i stället. Blir så jobbigt att plocka bort topboxen när man ska räjsa ...
Har du lite tid över så har jag fortfarande den gamla funnyn i garaget, och nu är den billig - står bara där och skräpar och jag har tappat glöden. Borde nog ha nappad på en affär med din gamla folka.
Ingen som har något roligt att byta med? Biltransporter, buggy eller bubbelbad ... jag är inte omöjlig!
Tyvärr har jag en hoj att bygga på nu som går riktigt bra, så funnyn kan inte köpas.
Ja du skulle slagit till när man var på g, hur eller hur så vart vw historian ett tung och dyrt kapitel för mig som kommer ta ettag att hämta sig ifrån.
Kul då kanske man får se den rulla
Fick du något skoj i byte ?
Ja, fick just ett mail från honom i dag och vad jag fattar finns det planer på annan motor med mera pulver. Ska bli kul att se den rulla.
Jo, jag fick väl en hoj i byte, en gammal FJ650 Turbo (jag är ju nostalgiker!) - nu har jag tre hojar...... men bara ett körkort.
Vet inte om det var han eller jag som gjorde det bästa bytet. Är det inte så att vi alla blåser varann, låtsas vi gjort en bra affär och lever lyckliga i den tron....?
Nejdå, vi pratar nog andra pengar när du og jag diskuterade, men skit samma - jag är nöjd. Eftersom jag inte säljer den för rena pengar ser jag inte vad jag har förlorad och visst är det kul om någon annan slutför jobbet ogch värkligen räjsar med den.
Men Dellortisarna jag köpte av dig, dom fick stanna kvar i mitt garage. Så snygga att man nästan mår illa ...... får sätta dit dom på en B20 som ligger under garagebänken.![]()
Japp det är snygga och ej så vanliga förgasare så dom tål att sparas.
Ja det var synd att vi inte kunde göra ett byte när det begavsig, men all beror ju på att man spenderar för mycket pengar på saker som endast är värt nått för en del tyvärr.
Men jag skulle vilja haft den, låg ju ett Hilborn sprut på bocket i början av året som skulle vara pricken över i på den hojen. Plus en grym flake lack GRÖN och GULD![]()
Heja på dig.......... vill se så det är bara att jobba
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT