röken 14/7

zeal skrev:
:eek: :confused: :notme
what do jo miin ?

fattar 0 nu... eller så är jag bara morgontröt..

btw så hälsar jag så mycket jag bara orkar.. :fakta
häslade juh på dej igår.. :crash
/z

haha, ja de va ju det jag menade. Med ett par kg ironi dock.
:D
Lite kul att stå å snacka med nån över tjogo minuter utan att samtalet tar slut.*s* annars är det "jaha du är den på sh, jag är den. din hoj? fin. ja det där är min. ja den är lite liten...*tystnad* ja jag övningskör ju. jo uppkörning 30 juli igen. jo jag hoppas åxå de går bra. ja tack så mkt. vi hörs"

haha.
Ibland blir det så iaf...

Tinatjejen skrev:
haha, ja de va ju det jag menade. Med ett par kg ironi dock.
:D
Lite kul att stå å snacka med nån över tjogo minuter utan att samtalet tar slut.*s* annars är det "jaha du är den på sh, jag är den. din hoj? fin. ja det där är min. ja den är lite liten...*tystnad* ja jag övningskör ju. jo uppkörning 30 juli igen. jo jag hoppas åxå de går bra. ja tack så mkt. vi hörs"

haha.
Ibland blir det så iaf...

*s* tyckte det ovan var väldigt likt vårat samtal
igår.. :mad: mohahh.. ;p

jag hööll ju på att missa min avgång pga dej !! :whip
nedå, men jag hade kul igår ;p

hoppas du får med en handledare nästa vecka då så du får köra av dej lita ..
/z

Coola bilder! :tummenupp

Kul att vi blev några stycken som åkte tillsammans upp, till nästa gång ska jag reka vägen lite bättre...

Tack för tipsen igår, nu ska jag ut och shoppa skinnställ med knäpuckar. :rock

Tina> Vadå?? Menar du att ett samtal inte ska vara så där....hur funkar de annars?? =)
Alltid lika förvånande när man lyckas hålla ett samtal "vid liv", nästan iaf! :p

Dessutom, jag kanske inte är något, men vänta du bara!! :D

/Niklas

en tll

det är svårt att köra om på röken.

Bifogat

• fler2.jpg
    fler2.jpg
    55.5 KB · Visningar: 165
Last edited:
och en till

jag har ett dåligt rediskeringsprogram så bilderna blev inte så bra när vag minskade ner dem.men men.

Bifogat

• fler3.jpg
    fler3.jpg
    95.7 KB · Visningar: 167
zeal skrev:
*s* tyckte det ovan var väldigt likt vårat samtal
igår.. :mad: mohahh.. ;p

jag hööll ju på att missa min avgång pga dej !! :whip
nedå, men jag hade kul igår ;p

hoppas du får med en handledare nästa vecka då så du får köra av dej lita ..
/z

Du, det hoppas jag med, kan jag lova. Hah!jag hade ju stenkoll på läget. där stod du och svamla och jag: hörru.. du har väl grön väst? de e du nu! :D
De va kul, även om jag hade velat köra.

Tyckte vi stod och snacka om motarder och rakt fram i kurvor och allt möjligt annat. Nämnde väl knappt varken er:en, sv:n eller loket i vor konversation med svjocke? (jo, kanske slite grann då) :tummenupp

campar skrev:
Tina> Vadå?? Menar du att ett samtal inte ska vara så där....hur funkar de annars?? =)
Alltid lika förvånande när man lyckas hålla ett samtal "vid liv", nästan iaf! :p

Dessutom, jag kanske inte är något, men vänta du bara!! :D
/Niklas

Jo, de e ju många samtal som går sådär. Men de som inte går i samma gamla vanliga bana är mkt roligare, å de blir bara bättre för varje gång man pratas vid:) Jag känner inte att jag har några svårigheter alls att hålla samtal vid liv dock :D

Jag är inte heller något. Jag är ironisk :crash

Joo brukar man prata så brukar ju samtalen utveckla sig lite...får man ju hoppas iaf! ;)

Tinatjejen skrev:
Du, det hoppas jag med, kan jag lova. Hah!jag hade ju stenkoll på läget. där stod du och svamla och jag: hörru.. du har väl grön väst? de e du nu! :D
De va kul, även om jag hade velat köra.

Tyckte vi stod och snacka om motarder och rakt fram i kurvor och allt möjligt annat. Nämnde väl knappt varken er:en, sv:n eller loket i vor konversation med svjocke? (jo, kanske slite grann då) :tummenupp

hihi. jodå, det mesta kom på tal.. ;) kul!
bara du som klagade på "loket" o jag sa knappt ett ord om er:en.. så det var du som tabba dej *fakta

hihi.. tur att du har koll på läget då iaf.. så jag inte missade körningen.

svjocke ojjade sig mest över att han inte fick någon väst.. *s*
fast här verkar det nästan som tinatjejen ojjar sig över hela situationen ?!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=16035&perpage=20&pagenumber=2

Tinatjejen : "-åmeh.. kan ni inte sluuta tjata om att jag åkte bakpå hit..
ja eee verkligen ingen "häng öraund" .. utan jag KÖR själv.. :fakta !!"

/z

Last edited:
zeal skrev:
hihi. jodå, det mesta kom på tal.. ;) kul!
bara du som klagade på "loket" o jag sa knappt ett ord om er:en.. så det var du som tabba dej *fakta

hihi.. tur att du har koll på läget då iaf.. så jag inte missade körningen.

svjocke ojjade sig mest över att han inte fick någon väst.. *s*
fast här verkar det nästan som tinatjejen ojjar sig över hela situationen ?!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=16035&perpage=20&pagenumber=2

"-åmeh.. kan ni inte sluuta tjata om att jag åkte bakpå hit.. ja eee verkligen ingen "häng öraund" .. utan jag KÖR själv.. :fakta !!"

/z
Vänta lite här nu..
Jag har INTE snacka skit eller klagat på loket ju! :fakta Jag sa bara att på bilden ser den ut som.. ett lok. Tyckte ju inte att den var så "lok alike" :D på riktigt :fakta
Svjocke FICK ju en väst sen, så de va ju inte mkt att oja över..
Haha.. åka bakpå är höjden av förnedring. "Hej, Tina heter jag. Jag har inget körkort, så jag får åka bakpå å se dum ut" :hej

Tinatjejen skrev:
Vänta lite här nu..
Jag har INTE snacka skit eller klagat på loket ju! :fakta Jag sa bara att på bilden ser den ut som.. ett lok. Tyckte ju inte att den var så "lok alike" :D på riktigt :fakta
Svjocke FICK ju en väst sen, så de va ju inte mkt att oja över..
Haha.. åka bakpå är höjden av förnedring. "Hej, Tina heter jag. Jag har inget körkort, så jag får åka bakpå å se dum ut" :hej

näh vänta du nu.. det var inte så jag menade att du klagade på loket, utan pratade om varandras hojar i allmänhet.. det var så jag menade.. (med tanke på den ultimata korta diskussionen som var på tal tidigare.. ) :(

så fort jag får bilderna från våran käre svjocke så blir det ny avatar pga det :fakta tack för påpekandet :rolleyes: *grr* och ja.. men
just då hade inte jocke fått någon väst utan klagade mest på det.. ;) lr ? *s*

hihi.. kommer väl snart.. ? :eek: :bow körkortet altså..

/z

Last edited:
Önskar Rörken info

Rörken

Var? Uppsala? Perfekt isåfall.

Hemsida?

Är det regelbundet på Måndagar?

Jag vill köra nyss!

Tack
Håkan

zeal skrev:
näh vänta du nu.. det var inte så jag menade att du klagade på loket, utan pratade om varandras hojar i allmänhet.. det var så jag menade.. (med tanke på den ultimata korta diskussionen som var på tal tidigare.. ) :(

så fort jag får bilderna från våran käre svjocke så blir det ny avatar pga det :fakta tack för påpekandet :rolleyes: *grr* och ja.. men
just då hade inte jocke fått någon väst utan klagade mest på det.. ;) lr ? *s*
hihi.. kommer väl snart.. ? :eek: :bow körkortet altså..

/z

Oh, I see. Well well, big missunderstanding där bara då :o
Korta diskusioner är inget kul. de lär man sig knappt nått på, skrattar knappt nått åt, får knappt nån koll på den man pratar med, och minns knappt varken deras nicknames eller vilka de var tills nästa år. Det brukar bli "öh.. han har en.. en.. sån. Yamaha tror jag de va.."
Tjejerna är lättare att komma ihåg utav nån anledning :D
Nej, fast han va ganska glad ändå för att vara västlös. Tyckte jag själv va väldi duktig på att vara glad åxå. trots saknad av kk, hoj och väst :tummenupp
Körkortet kommer snart. de får ja hoppas...

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back