Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pissungar som odlar industrihampa överallt i något lamt försök att legalisera flummandet!(Project overgrow)
Jevla pack!![]()
Cigg och snus också, mig veterligen.
Å alkohol är ju nästan vatten.
åt det resonemanget.
odla alkoholpotatis då lr? då blir dom säkert förtvivlade
![]()
"Cannabis är ingen drog. Det är en växt!"
Alkohol, tobak, cannabis.. Jag förstår inte varför en av dom tre ska vara så jätteförbjuden.
Ja,svårt var gränserna skall gå.
Men vi ska väl ändå inte göra droger mer lättillgängliga för kommande generationer.Jag är hårt snusande sen 12 års ålder men skulle välkomna ett förbud,(ytterligare ett skäl till att försöka sluta).![]()
Men staten skulle antagligen förlora alltför mycket skattemedel på ett tobaksförbud.![]()
Ja,svårt var gränserna skall gå.
Men vi ska väl ändå inte göra droger mer lättillgängliga för kommande generationer.Jag är hårt snusande sen 12 års ålder men skulle välkomna ett förbud,(ytterligare ett skäl till att försöka sluta).![]()
Men staten skulle antagligen förlora alltför mycket skattemedel på ett tobaksförbud.![]()
Alkohol, tobak, cannabis.. Jag förstår inte varför en av dom tre ska vara så jätteförbjuden.
Man blir ännu mer pantad av alkohol.Man blir fett dum i huvudet av cannabis. Alla som påstår något annat vet inte vad de pratar om. Att det skulle vara en ofarlig drog.....pyttsan.
Nej sluta med drogromantiken och inse att hippieeran är över. Nuförtiden krökar vi.
Man blir ännu mer pantad av alkohol.
Man blir fett dum i huvudet av cannabis. Alla som påstår något annat vet inte vad de pratar om. Att det skulle vara en ofarlig drog.....pyttsan.
Nej sluta med drogromantiken och inse att hippieeran är över. Nuförtiden krökar vi.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |