Rödljus med enfordonspasage?

Struve skrev:
2252801 Då kommer frågan, är det bättre att sitt dom 40 minuterna i stillastående kö PÅ Essingelede än att stå 40 minuter i kö upp på Essingeleden.

För oss som bor i Gröndal är det bättre med köer på Essingeleden. Trafikmässigt så skiter jag i vilket eftersom jag åker förbi köerna i vilket fall.

Tråkigt bara om det räknas som ett riktigt rödljus eftersom jag aldrig har stannat för det...

dannew skrev:
2252961 För oss som bor i Gröndal är det bättre med köer på Essingeleden. Trafikmässigt så skiter jag i vilket eftersom jag åker förbi köerna i vilket fall.

Tråkigt bara om det räknas som ett riktigt rödljus eftersom jag aldrig har stannat för det...
Förstår även det läget, jag hatar köer, fram för samåkning bland bilisterna, dock kan dom tydligen inte åka gemensamt fast dom skall från samma område till samma jobb med samma arbetstider för man skall ju hämta ungarna på dagis, handla på närköpet mm och då tar det för lång tid att åka hem fast man sparat 2 timmar om dagen på mindre köer till/från jobbet, dessutom kan man ju inte stila för chefen i sin XC 90 V8 då :yoparty

Därav största orsaken att jag började åka 2 hjul med motor mellan, plus att det är himla kul på lite krokiga vägar, plus att man spat bensin i dessa"nilliga" soppadagar.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman