Röd Triumph på Klarabergsviadukten

• Thread starter Thread starter 023
  • Start date Start date

023

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Större än din. Blåsvart.
Har du en röd Triumph av nyare modell, och parkerat på Klarabergsviadukten?
Då tycker jag att du ska gå och kika på den snarast, den ligger ner...

Passerade den på vägen till jobbet och det skar i själen.
Bredvid hojen stod en bussförare från Ekmans Buss (flexibussitet) parkerad i körfältet och såg förvirrad/bekymrad ut. Vet ej vad som hade hänt (om något hänt), han kanske körde hoj själv och det skar lika mycket i honom. Eller så hade han knuffat till den med bussfan.

Hade rest upp hojen själv, men om det nu var en olycka så vill inte jag fingra på något, bättre att ägaren får se det som det är.

Snygg hoj för övrigt. Snygga dämpare. Du har nog en repa i högra dock... :(

Inte kul det där :( Fick min förra hoj mosad på kungsholmen när buss 52 körde över den. Tur att man inte satt på den ! Ingen lapp,ingenting :-( Tur att det fanns vittnen.

Det där med att resa upp en hoj man ser ligga ner.
Jag har gjort det en (eller är det två?) gång(er), fast då har det varit i mitt kvarter, där jag vetat vems hoj det var.
Tycker det är skitsvårt att gå förbi en hoj som ligger ner, men egentligen är det väl bäst att låta den ligga, så man inte fingrar på något man inte har att göra med.

Det där med att resa upp en hoj man ser ligga ner.
Jag har gjort det en (eller är det två?) gång(er), fast då har det varit i mitt kvarter, där jag vetat vems hoj det var.
Tycker det är skitsvårt att gå förbi en hoj som ligger ner, men egentligen är det väl bäst att låta den ligga, så man inte fingrar på något man inte har att göra med.

Eller så kommer ägaren förbi precis när du reser upp den med resultat att du får skulden....

Sms vägverket o kolla upp ägaren sen ringer man o säger till att hojjen har väl är ett bra alternativ?

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...