Råttor i farten

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Vad trött man blir ibland. Igår natt var den en/flera jävel/jävlar som bröt sig in i det garage där bl a jag har mina motorcyklar. En Blå R1 -02 snodde de och en massa skinnställ. Och inatt var det dags igen. Fast denna gång blev de avbrutna i sitt "artbete" av en av garageinnehavarna som tog en tur till garaget för att kolla att de inte återkommit. Tyvärr lyckades tjuven schappa.

Toppkåpan på den stulna R1:an är omlackad och de fick inte med sig sadeln (satt inte på när de stal den). Så säg till om ni ser den eller hör talas om någon som är ute efter en R1-sadel. Fast den sort som det handlar om här skulle nog inte ens komma på tanken att köpa något. De går ut och tjuvar det de vil ha.

Surt Bingo. Det är tröttsamt med folk som inte förstår skillnaden på mitt o ditt.

Ändra topic och lägg in detta inlägg i mc-relaterade diskussioner så fler ser det. (Det borde väl moderator:na inte ha nåt emot)
Litet tips bara så kan fler hålla ögon och öron öppna. Och vilken stad det hände i. Idioterna/tjuvarna lär ju vilja bli av med prylarna nu när säsongen närmar sig.
Jävligt tråkigt med stölder på det sättet.
Bingo skrev:
Vad trött man blir ibland. Igår natt var den en/flera jävel/jävlar som bröt sig in i det garage där bl a jag har mina motorcyklar. En Blå R1 -02 snodde de och en massa skinnställ. Och inatt var det dags igen. Fast denna gång blev de avbrutna i sitt "artbete" av en av garageinnehavarna som tog en tur till garaget för att kolla att de inte återkommit. Tyvärr lyckades tjuven schappa.

Toppkåpan på den stulna R1:an är omlackad och de fick inte med sig sadeln (satt inte på när de stal den). Så säg till om ni ser den eller hör talas om någon som är ute efter en R1-sadel. Fast den sort som det handlar om här skulle nog inte ens komma på tanken att köpa något. De går ut och tjuvar det de vil ha.

Last edited:
Nu är tjuvarna välkomna tillbaka :D

Bingo skrev:
Nä, men jag hoppas ändå att de kommer tillbaka :D
Nån form av surprice måste det ju va med tanke på ---> :D
Så upp med en kamera och spela in spektaklet om dom dyker upp igen hehehe
Surprice förslag : Strömföramde handtag eller Rysk/Polsk torped (kan bli dyrt beroende på traktamente)... Eller båda :tungan

Dangerous_Dave skrev:
Nån form av surprice måste det ju va med tanke på ---> :D
Så upp med en kamera och spela in spektaklet om dom dyker upp igen hehehe
Surprice förslag : Strömföramde handtag eller Rysk/Polsk torped (kan bli dyrt beroende på traktamente)... Eller båda :tungan

Eller en 20 kgs tyngd fastsatt i taket på garaget i huvudhöjd, kopplat med en lina till dörren.

Eller en heltidsanställd polis som kan sätta buset bakom lås och bom när de dyker upp igen... :banana

Hur som helst, vad har du gjort Bingoberra!?

oscar skrev:
Eller en heltidsanställd polis som kan sätta buset bakom lås och bom när de dyker upp igen... :banana

Hur som helst, vad har du gjort Bingoberra!?
Dolda kameror (och lite annat). Skulle verkligen vara kul att få skurkarna på bild.

Bingo skrev:
Dolda kameror (och lite annat). Skulle verkligen vara kul att få skurkarna på bild.

Får ni dom på film så kan jag redigera samt lägga text och musik till det, det kan bli en hit, givetvis så lägger vi ut filmen på nätet :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Får ni dom på film så kan jag redigera samt lägga text och musik till det, det kan bli en hit, givetvis så lägger vi ut filmen på nätet :tummenupp
Hoho, precis det jag hade tänkt mig. Nu håller vi tummarna för att de kommer igen :banana

Bingo skrev:
Hoho, precis det jag hade tänkt mig. Nu håller vi tummarna för att de kommer igen :banana

Det jävligaste är väll att det är ni som får skaka galler. Buset kan hem och festa på ett fett skadestånd.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT