Rånades på sin mc

Status
Ej öppen för fler svar.
Tycker också det var en lite märklig stängning bara efter ett svar men om jag känner sporthoj.com rätt så skulle tråden snabbt övergå till en tråd om idiotförklaring av den bestulna, rasism, hot, personangrepp, uppmuntring till våld samt hyllningar och reklam för sverigedemokraterna :gnissla

Tycker också det var en lite märklig stängning bara efter ett svar men om jag känner sporthoj.com rätt så skulle tråden snabbt övergå till en tråd om idiotförklaring av den bestulna, rasism, hot, personangrepp, uppmuntring till våld samt hyllningar och reklam för sverigedemokraterna :gnissla

Så man stänger en tråd för att folk förväntas skriva idiotiska inlägg eller vad menar du? Då är det bättre att stänga av de användare som kläcker ur sig de sakerna istället...

Så man stänger en tråd för att folk förväntas skriva idiotiska inlägg eller vad menar du? Då är det bättre att stänga av de användare som kläcker ur sig de sakerna istället...

Det är en spekulation angående stängningen av den tråden, inte att det var den slutgiltiga orsaken. Om man skulle stänga av dom användare som skriver dessa saker skulle det bli en hel drös så på den punkten förstår jag att det är bättre att stänga en tråd innan den spårar ut än att stänga av kanske 20 användare på raken.

Notera att jag inte tycker att det var rätt att stänga tråden efter 1 inlägg men jag har förståelse för varför den stängdes om det nu är så att min spekulation är riktig.

Varför skulle sporthoj.com frångå den antipatriotiska norm vi har i Sverige? Klart tråden ska låsas, annars hade den kunnat klargöra att tidningsartikeln valde att skriva "mörkt hår" istället för "mörk hy". :rolleyes:

Oj, vad skrev jag nu egentligen... :huvet

Ärligt talat är det väl kanske skralt med diskussionsunderlag för oss som bara spekulerar i vad som hände. Om inte BO finns på forumet är det nog inte så mycket att diskutera, mer än att vi alla är överens om att det är en tragiskt händelse.

Är det inte jävligt konstigt att stänga en tråd för vad den kan tänkas leda till för diskutioner, innan den ens har börjat dra åt det hållet?

Till och med tidningen tycke ju att det var rimligt att nämna att förövarna var mörkhåriga.

Nja, rasism är väl när man särbehandlar en viss grupp människor enbart för att de tillhör den gruppen, måste väl inte vara nationalitet :)

ska bli rasist och ogilla alla mörkhåriga, svenskar, finnar, italienare ska alla mobbas :D

var lite ironisk med mitt första inlägg då det händer ofta att nån skriker rasist! helt utan anledning, varför tråden stängdes har jag ingen aning om utan sitter med som ett stort ?

Du försöker bara elda på för att se vilka som fattat eld, det gör du i de flesta trådarna där det går att sparka på nysvenskar, och så passar ni runt bollen som nå fotbollsmatch.

Själv såg jag inte nåt i nyhetstexten som pekade på invandrare eller liknande, och ingen annan som skrev nåt liknande utan du passade på att blåsa igång matchen så fort du fick chansen för du tror att det handlar om nysvenskar:rolleyes:

Last edited:
Varför skulle sporthoj.com frångå den antipatriotiska norm vi har i Sverige? Klart tråden ska låsas, annars hade den kunnat klargöra att tidningsartikeln valde att skriva "mörkt hår" istället för "mörk hy". :rolleyes:

Oj, vad skrev jag nu egentligen... :huvet

Ärligt talat är det väl kanske skralt med diskussionsunderlag för oss som bara spekulerar i vad som hände. Om inte BO finns på forumet är det nog inte så mycket att diskutera, mer än att vi alla är överens om att det är en tragiskt händelse.

Ja, oj vad skrev du egentligen...? Jag fattar inte ett smack av första halvan... :confused:

Skit samma varför tråden stängdes men som starstriker sa, en förklaring vill vi ha. Det hör till vanlig forums vett&etikett.

:mattias

Nu stänger JAG den här tråden för att den inte ger nåt.
Skulle den som har stängt den andra tråden komma med en kommentar om orsaken, så finns det nog hopp om att den informationen kommer att delges här.
Tills vidare, ny dag, nya tag :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...