Rånades på sin mc

Status
Ej öppen för fler svar.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Varför stängdes tråden bara sådär? Kul med åtminstone en kommentar från den som stänger. Ibland är det fan lite kommunistiskt här........

Nu känns det som man har missat något intressant här när det pratas stängda trådar...

Märklig trådstängning. Vore kul att höra hur moderatorn resonerade!

Nu känns det som man har missat något intressant här när det pratas stängda trådar...

Ligger en tråd lite längre ner i denna forumdel. Två inlägg blev det i den, sen stängdes den bara. Av vem eller varför vet man inte.

Jag skulle bli APSUR om nån bara stängde min tråd utan att skriva varför.

Kanske är det rasistiskt att rånarna var mörkhåriga, och andra mörkhåriga personer känner sig mobbade av blondisar :glömdet

Kanske är det rasistiskt att rånarna var mörkhåriga, och andra mörkhåriga personer känner sig mobbade av blondisar :glömdet

Javisst. För det finns ju inga svenskar med mörkt hår.
Kanske skulle man införa nån sorts autocensur som i Kina. Alla inlägg med vissa ord stängs automatiskt. Ord som tex svart, mörk, skåne, glidare, custom, sex stängs direCkt utan motiv och författaren bannas på livstid.....

Javisst. För det finns ju inga svenskar med mörkt hår.
Kanske skulle man införa nån sorts autocensur som i Kina. Alla inlägg med vissa ord stängs automatiskt. Ord som tex svart, mörk, skåne, glidare, custom, sex stängs direCkt utan motiv och författaren bannas på livstid.....

Nja, rasism är väl när man särbehandlar en viss grupp människor enbart för att de tillhör den gruppen, måste väl inte vara nationalitet :)

ska bli rasist och ogilla alla mörkhåriga, svenskar, finnar, italienare ska alla mobbas :D

var lite ironisk med mitt första inlägg då det händer ofta att nån skriker rasist! helt utan anledning, varför tråden stängdes har jag ingen aning om utan sitter med som ett stort ?

En gissning bara, men kanske att tråden låg i fel forum??

Frågan är väl vart det skulle passa in bättre?

Ligger en tråd lite längre ner i denna forumdel. Två inlägg blev det i den, sen stängdes den bara. Av vem eller varför vet man inte.

Jag skulle bli APSUR om nån bara stängde min tråd utan att skriva varför.

Hade varit trevligt med ett PM eller något med en förklaring till vad man har gjort för fel :va

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...