Rån

Självklart. Men värdetransporter känns så gammalt. En värdedepå skulle vara bättre. Eller en bank. :nicka

Är du på eller?

tigrro skrev:
Självklart. Men värdetransporter känns så gammalt. En värdedepå skulle vara bättre. Eller en bank. :nicka

Är du på eller?

Ja, värdedepå har cashen verkar det som iaf :) .. men vi får vara smarta! PM:a!

ingen som vet hur det slutar? de måste väll lyckas om det ska vara verklighetstroget?

Tellet skrev:

ingen som vet hur det slutar? de måste väll lyckas om det ska vara verklighetstroget?

Svar skickas till 'Tellet' via PM. Jag vill inte veta hur det slutar. Vill se själv.

Äh.. Jag börjar bli riktigt trött på alla de här efterapningarna på japanska filmer och serier...

Ringu, Ju-On och nu tydligen Lån...

Jag tycker de har dålig fantasi...

Tellet skrev:

Lika bra å satsa på Riksbankens filial då!! :D

Är det det där norska skiten?
Fy fan vad fånigt första avsnittet var, men det fanns alltså folk som orkade kolla på resten?

Markus skrev:
Är det det där norska skiten?
Fy fan vad fånigt första avsnittet var, men det fanns alltså folk som orkade kolla på resten?

Ap ap ap. Man har fått se :tuttar. Fina sånna. Jag tyckte också första avsnittet var tråkigt men resten har varit bra. Det är riktigt spännande nu. Tycker du ska se sista avsnittet åtminstone. :nicka

Tellet - Har du lagrat upp med gott att äta nu också? ^^

Hur man kan ta en norrman som kommer in och skriker typ "Giv meg pengerne! Anners avlosser jeg min puffpuff! :mad:" seriöst? :confused:

Markus skrev:
Det där kan ju bara inte vara sant. :confused:
Och sen undrar folk varför engelska är ett bättre språk att skriva låttexter på.

Jag har alltid undrat några saker om dig.Hur man blir lika cool som dig? Vilka röstar du på? Vilken är din favoritfärg? Vad heter din bästis? Vill du vara min bästis? Vilket nummer ger dig tur? Vilken är din favoritlåt? Vilka hejar du på i hockey? Vilken målvakt tycker du är bäst i Svenska Landslaget? Vem tycker du är mest sepe av Göran Person och Marit Bergman? Vilket lag hejar du på i Parlamentet på TV4? Vad tycker du är mest irriterande, myggljud eller fisljud? Brukar du skratta åt dina pruttar? Brukar du ringa dina kompisar när du är på toa?

Nu måste jag äta men jag fortsätter snart hej då

tigrro skrev:
Ap ap ap. Man har fått se :tuttar. Fina sånna. Jag tyckte också första avsnittet var tråkigt men resten har varit bra. Det är riktigt spännande nu. Tycker du ska se sista avsnittet åtminstone. :nicka

Tellet - Har du lagrat upp med gott att äta nu också? ^^

bättre än så kompis, de kommer hit en lite pingla också :tuttar kan inte bli en bättre avslutning på en sån spännande serie! aldrig varit med om att några från norge gjort en bra serie förut :)

Tellet skrev:

cash? lite fetare ska man väl satsa på, 9/11 var väl ett välplanerat rån, de glömde helt bort att jaga rånarna :confused:

"I dokumentären Loose Change 2 så nämner dom att det försvann ett antal miljarder dollar i guld från wtc också. Pengar brukar var ett bra motiv. "

http://www.vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=7

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...