Rån I Kållered

Asså sicket fölk, hatar människor som inte kan skilja på mitt och ditt:mad:

såg 2 snubbar som körde utan hjälm på danskavägen vid 11 tiden, tror att det va 2 st kawasaki enduro/cross hojar!

idioter, det va säkert dom dårarna jag såg utanför kontoret som jag postade om i var det du-tråden.

Tyckte det såg ut som sista killen körde utan hjälm och med huvtröjja på sig.

FYFAN. Hoppas det gick bra för personalen trots allt.
Kan ju bara hoppas dom åker dit så det visslar om det. :huvet

idioter, det va säkert dom dårarna jag såg utanför kontoret som jag postade om i var det du-tråden.

Tyckte det såg ut som sista killen körde utan hjälm och med huvtröjja på sig.

FYFAN. Hoppas det gick bra för personalen trots allt.
Kan ju bara hoppas dom åker dit så det visslar om det. :huvet

en av dom hade en svart huvtröjja på sig!

Det va en praktikant som va ensam i verkstan dom hoppade på.
Tydligen hade det blivit slagsmål innan dom lyckats bakbinda killen.

Hojarna har setts i bergsjön.

Fick eskort hem i dag:banana
Röd saab 9-5 xtz något massor antenner å skit...
Följde efter mig in på massa smågator å skit, låg i häcken hela tiden.
Kom hem till garaget, fortfarande bilen i häcken. Kör in parkerar hojen, kommer ut och där står bilen och spärrar av utfarten med två glada poliser i.

Så det verkar som att dom verkligen försöker ta fast asen.

Såg en ny ktm 4-takt med 2 på vid rymdtorget idag. Nån som vet vad exakt som stals?

en 07 och en 08 kawa kxf. storlek vettefan.

den sk praktikanten visade sig vara fn-soldag och tyckte minsann inte att han skulle ha kniv mot strupen så han lyckades nästan slå ner dom. så dom fick strypa ut honom och bakbinda honom för att få tag i cyklarna.

börjar bli jävligt skrämmande. att dom dels ger sig på en verkstad, samt knivhotar, stryper ut och bakbinder en kille för att få tag i leksaker. när kommer någon oskyldig dö vid stöld?

att man ger sig på personhot vid grova brott som genererar stora pengar, fine. men när man gör det för att leka så börjar iaf jag bli jävligt nojjig. det finns inga direkta pengar att hämta på svarta marknaden med denhär typen av stöldgods.

Näe, nu hade du väl ändå lite otur när du tänkte...

...inte tycker du väl att grova brott är fine? :va

nä faktiskt inte. men syftade mer på att det kanske är värt risken att knivhota någon om det finns pengar att hämta i det man håller på med. vad fan är en cross värd på svarta marknaden? inte många tusen. kanske går att kränga i delar men det är ändå mkt jobb och relativt lite pengar det handlar om.

nä faktiskt inte. men syftade mer på att det kanske är värt risken att knivhota någon om det finns pengar att hämta i det man håller på med. vad fan är en cross värd på svarta marknaden? inte många tusen. kanske går att kränga i delar men det är ändå mkt jobb och relativt lite pengar det handlar om.

Jag tror inte dom tänkte så långt :näsblod
iq-befriade idioter, å andra sidan har dom väl inte åkt fast heller så vad har dom att va rädda för :rolleyes::huvet:mad:

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra