Rådjur!

Evil_Henke

Nyrakad pung!!
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
TTR 125 -05 CBR 600 -02 Er6-n 07
att dom alltid ska springa ut framför mej! kom nyss hem med en lite defekt bil! :huvet

å en massa rådjursbajs på nummerplåten.. :fatta!

Last edited:
Jag gillar inte domdär åbäkena heller :död , dom kan väl iaf hålla sig ifrån vägarna!

Drog ett själv förra sommaren på bakbenen med brorsans cbr 600 med exet sittande bakpå, men som tur var klarade vi oss utan att trilla. Det ryckte som bara till i hojen, han ju fan inte ens reagera innan det hela var över. Det blev inga skador på hojen heller, det tog bara på framdäcket...jäkla tur alltså :tomten

Tilläggas bör väl att rådjuret klarade sig bra oxå.

Last edited:
japp jag me hadde köpt en ny volvo s80 sen blev det skrot pga en råbock's jävel hatar skit djuren i skogen

Hmm

Nu blir jag förbannad, tänk på att vi är i deras "hem" och kör inte tvärtom. Var rädda om djuren istället och tänk inte på era matriella saker :mad:

Bobby skrev:
Hmm

Nu blir jag förbannad, tänk på att vi är i deras "hem" och kör inte tvärtom. Var rädda om djuren istället och tänk inte på era matriella saker :mad:

Jag tror inte någon kör på dom medvetet, det är ju bara det att dom har en tendens att vilja hoppa fram precis när man kör förbi och då hinner man ju inte reagera! :näsblod

*/ ?>
Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Back