Bild Rådjur i fejset

Lite bristande uppsikt va? Tycker det ser ut som att rådjuret står på vägen redan. Dvs det kommer inte springandes från skogen. :va

Om det är samma kille på bilden, som i filmen, vem tog då bilden? Jag ser ingen på vägen, på den plats som bilden togs ifrån.

Jävlar vad snabbt han var uppe på hojen igen! Försöker han åka efter rådjuret och köra på det igen??

Jävlar vad snabbt han var uppe på hojen igen! Försöker han åka efter rådjuret och köra på det igen??

han hade säkert inget körkort och ville inte vänta på snutten iaf rådjuret mot all förmodan ringt och anmält honom....

Det var orsaken att min XN85 blev skrot, en hjort flög upp framför mig på riksvägen, han dog, XN dog och jag fick justera axeln på akademiska i Uppsala... Hjortar och rådjur är bäst när de är tillagade och serveras med ett gott vin...

BTW så fick jag en hare i knät en gång, jag undrar vem som blev mest förvånad, jag eller haren. Den gången var det i alla fall ingen som blev skadad då det var på en parkering och utspelades i krypfart.

Apapapap,, han kör över heldragen linje med nabbdäck på....

Tänker man sig att han rundat kurvan på rätt sida av vägen i samma hastighet så hade olyckan förmodligen aldrig hänt.

Summa summarum: kör på din sida av vägen annars kan du få rådjur i fejset.

Back