råd, skotern funnen

Rackzo

piskar nordhnet
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Hven/Landskrona/GBG
Hoj
Flaka/R1
skriver för en annan då idioterna säkert läser här!
en polare blev av med en 50cc skoter för ett tag sedan, han har fått sina försäkringpengar. men nu ligger den till salu på blocket!!! vad gör man? helt säkert att det är den, och tycker inte dom ska komma undan, hur gör man detta på ett lagligt o snyggt sätt alt. hur har man ihjäl dom på bästa sätt?
ska man leka "köpare" eller ska man ringa polisen? farliga snubbar det här.

länkar inte till annonsen då de som sagt läser här. :mad:

tacksam för snabb hjälp!
 
enkelt. ring polisen och säg att ni är säkra på att den är stulen eftersom "ni" är förra ägaren.
 
Anmäl så snabbt som möjligt. Åk INTE o hitta på ngt (då man kan bli sugen) lr ta tillbaka den då det är trist att åka på omäktigt förfarande (stava)!?

Trist att folk kan va så fräcka :(
 
en kompis blev brutalt misshandlad för ett tag sedan, vad gjorde dom? ingenting. en stulen moppe? dom lär inte göra ett skit, möjligtvis fira med att köra till nån öde landsväg o ta fast nån för fortkörning ist. systemet e inte vad det borde vara
 
Rackzo skrev:
skriver för en annan då idioterna säkert läser här!
en polare blev av med en 50cc skoter för ett tag sedan, han har fått sina försäkringpengar. men nu ligger den till salu på blocket!!! vad gör man? helt säkert att det är den, och tycker inte dom ska komma undan, hur gör man detta på ett lagligt o snyggt sätt alt. hur har man ihjäl dom på bästa sätt?
ska man leka "köpare" eller ska man ringa polisen? farliga snubbar det här.

länkar inte till annonsen då de som sagt läser här. :mad:

tacksam för snabb hjälp!
Farliga snubbar? är det töntarna adnan&co? anmäl till polisen,eller gör nått annat som du/ni kanske mår bra över sen ;)
 
Unidoc skrev:
Farliga snubbar? är det töntarna adnan&co? anmäl till polisen,eller gör nått annat som du/ni kanske mår bra över sen ;)


farligt e kanske fel ord, man kan väll mer beskriva det som idioter som kan hitta på vad fan som hellst för att sedan åka till farmor o käka kakor utan att skämmas det minsta lilla.
 
Ring Larmtjänst, tipsa (kan ge belöning)
sedan ringer du polisen & berättar allt, inklusiva att larmtjänst är kontaktade.
då kanske dom får mer eld i röven.
 
Trodde den lilla pissråttan laggt ner sin verksamhet.....tog inte polisen fast han o hans polare......
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top