Råd Om Bästa köpet på fiddy/dirtbike

zuperx

Zuperx
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Orion 29 The real one
Tja. Jag och en polare skall köpa varsin dirtbike och vill inte bli lurade på nått fuskbygge med klen ram och motor som säckar ihop efter en vecka, dämparna har jag hört kan vara dåliga på många... jag vill lägga mellan 4-7500 kr typ, grejjen är att jag vill att den skall hålla.
har ni några tips på vilka som är bra och även var det är billigast, vill ha en som har bra drag. vi har snackat med en som säljer Orion 150cc som är högre än andra,så de e väll ingen sirtbike egentligen, men nån som vet om den är bra? har även kollat på märket Hell och lite annat,kan verkligen inget om sånna här hojjar.
vore jättetacksam för hjälp så jag får valuta för pengarna. Mvh Micke

Tja. Jag och en polare skall köpa varsin dirtbike och vill inte bli lurade på nått fuskbygge med klen ram och motor som säckar ihop efter en vecka, dämparna har jag hört kan vara dåliga på många... jag vill lägga mellan 4-7500 kr typ, grejjen är att jag vill att den skall hålla.
har ni några tips på vilka som är bra och även var det är billigast, vill ha en som har bra drag. vi har snackat med en som säljer Orion 150cc som är högre än andra,så de e väll ingen sirtbike egentligen, men nån som vet om den är bra? har även kollat på märket Hell och lite annat,kan verkligen inget om sånna här hojjar.
vore jättetacksam för hjälp så jag får valuta för pengarna. Mvh Micke

Ten 7 kanske? www.dirtbikes.se
Har själv en sådan och den går riktigt bra!

Last edited:
okej bra tips.. men ja vill ha lite högre sitthöjd. jag skall ha den å köra i skog, inte direkt hoppa kanske men den ska vara tålig, nån annan som har tips på nån specefik modell som är bra. finns ju väldigt många budgethojjar å de e dem jag vill undvika när jag beställer.. mvh Micke

nån som vet hur dessa märken är
Orion
Evil.
skriv gärna vilka märken som man kan lite på .

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back