Råd GSR 600...

Toppen!

Tyvärr så kan jag inte ett ord på tyska och lär nog aldrig lyckas få hem nåt :)

Du råkar inte veta vart man kan få tag i Devil slipon med?

Kollade på brittiska Ebay och där fanns det inget slip-on alls. Finns av ngn anledning mkt mer i Tyskland.

BTW, är det du som har en Retta på blocket och ev vill byta mot en GSR?

Last edited:
Kollade på brittiska Ebay och där fanns det inget slip-on alls. Finns av ngn anledning mkt mer i Tyskland.

BTW, är det du som har en Retta på blocket och ev vill byta mot en GSR?

Yes, det är jag. Den är dock såld nu. Gick direkt :)
Btw; vågar man beställa från USA om man hittar nåt vettigt?

edit: Finns det någon möjlighet att få tag i andra bakljus till GSR:en?
De som sitter på påminner något vansinnigt om en rysk gasmask :)

7596.2.jpg

446863-origpic-7a1391.jpg

ec_1.JPG

Last edited:
Yes, det är jag. Den är dock såld nu. Gick direkt :)
Btw; vågar man beställa från USA om man hittar nåt vettigt?

edit: Finns det någon möjlighet att få tag i andra bakljus till GSR:en?
De som sitter på påminner något vansinnigt om en rysk gasmask :)

Haha, ja det har du rätt i. Vill du minska den effekten lite så kan du ju lacka ringarna svarta. Annars vet jag att Ermax har en undertail med ett annat baklyse, dock med lite batmanvarning.
Vad gäller USA-marknaden så lär du inte hitta annat än Powercommander eftersom GSR inte finns på den amerikanska marknaden.

Här är en länk till Ermaxlyset: http://www.ermax.fr/photos/490/GSR 600 2006 SDP BLEU BD.jpg

Sen finns det även de som ser ut exakt som orginal men med inbyggda blinkers-LEDs

BTW: Min GSR är lite halvt till salu. Det tar emot, men vi bygger ut huset och det är tiden som tryter. Tänkte ev spara till en annan hoj till nästa säsong pga det. Så är du intresserad är det bara att PM:a.

Last edited:
Haha, ja det har du rätt i. Vill du minska den effekten lite så kan du ju lacka ringarna svarta. Annars vet jag att Ermax har en undertail med ett annat baklyse, dock med lite batmanvarning.
Vad gäller USA-marknaden så lär du inte hitta annat än Powercommander eftersom GSR inte finns på den amerikanska marknaden.

Här är en länk till Ermaxlyset: http://www.ermax.fr/photos/490/GSR 600 2006 SDP BLEU BD.jpg

Sen finns det även de som ser ut exakt som orginal men med inbyggda blinkers-LEDs

BTW: Min GSR är lite halvt till salu. Det tar emot, men vi bygger ut huset och det är tiden som tryter. Tänkte ev spara till en annan hoj till nästa säsong pga det. Så är du intresserad är det bara att PM:a.

Haha, ja det påminde väldigt mycket om Batman. Svarta ringar är nog bästa idén hittils :D

Nu är det ju en rätt gammal tråd så det har kanske tillkommit nån som kör gsr å vill dela med sig av vad dom bytt å gjort på sin lilla älskling..?

Last edited:
ni som bytt slipon på er gsr, var ni tvungen att ta bort hela systemet för att kunna montera det?

Last edited:
Jag tycker orginalhojar e snyggt..en vacker dag så är en fin, välservad orginalhoj det enda en tänkbar köpare är ute efter:tummenupp

hur ha ja missat denhär tråden?? iaf, gå alla gsr ägare in på gsr-tråden! , skapad av mig. SÅ vi får igång lite snack om våra hojjar.

får ta och lägga in en liten bild på mina justeringar oxå,,rizoma blinkers, rizoma styrändar kåpa där handtaget suttit samt bakdel från barracudamoto,,,någon som vet var man kan hitta en undertail? letat som en galning utan resultat...

Bifogat

• 7.jpg
    7.jpg
    254.6 KB · Visningar: 232
Back