Råd, AF1:a eller NSR:en -89/91/92

Marco

Vid 200km/h börjar livet!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
RD 125 -85 [SÅLD]
Jag ska sälja min hoj o köpa mig en AF1:a eller NSR:en men jag vill ha lite info om båda hojjarna, Va ägare av dessa hojjar tycker och va företagen som gjort hojjarna säger!=" Topp fart, acc, hk, skönast o köra, biliga/dyra delar, går sönder ofta, va hojjarna kostar "ca" pris osv....
MVH: Marco

Köp en AF1a 91 !!!! köpte min igår har kört många saker men ingen så skön som denna går som en dröm heelt sinnes sjukt va bra den går och den är stor som en 600 !! ska ta lite bilder imorn !

Köp en AF1a 91 !!!! köpte min igår har kört många saker men ingen så skön som denna g

Fan va gött, men har du info oså om den ?

Re: Köp en AF1a 91 !!!! köpte min igår har kört många saker men ingen så skön som denna g

Marco skrev:
Fan va gött, men har du info oså om den ?

Ja du den jag har nu har 38 hk gör 0 - 100 på 6.6 sek går som en skollad gris :D

Marco skrev:
Va toppar den enligt mätarn då ? va jedde du för den ?

Jag fick den för 17 men skulle igentligen betala 18500 pga visa saker orkar inte ta det nu! Ny hastighetsmätar wire den visar runt 182 tror jag enligt förra ägare :) Inte så illa

Tycker du ska satsa på AF1:an..
Den är mer vuxen än NSR:en..

Dessutom är den bra mycket snyggare..

Ja, jag tänkte också på de, mycke snyggare, större osv, för jag är 1.85 väger 65, den e ju inte dyr heller... hehe!!!

Lindahl skrev:
Ja du den jag har nu har 38 hk gör 0 - 100 på 6.6 sek går som en skollad gris :D

af1an ger 29-30hk på kopplingen 33-34 på veven NY :D
0-100/6,8s
kolla bike testet, ligger här nånstans

Andre skrev:
du väger inte mycket du
hihi jag e 1,70 o väger 46 fan vad min rg måste gå med mig på,bara lite undernärd men jag kan inte äta mer

//Niklas

Lindahl skrev:
hum..cdi:n, förgasaren är bytt också tror jag, minns inte allt men kan fråga :P köpte den av en kompis nämligen ;D men den är körd i bänk... Går bra kan jag säga :o
Den är alltså bänkad till 38 hk? Var glad om du får ut 28 hk om du bänkar den men jag tvivlar på att du skulle få ens det.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...