Rättvisa är skipad

Power to the people! :va

I detta fallet så kan jag faktiskt inte tycka illa om mördaren, hoppas han klarar sig... :tummenupp

Mjä, jag är lite kluven...

Visst är det ruskigt sjukt, hemskt och jävligt förjävligt illa att utsätta små barn. Det är inget snack om saken...

Att bli mördad kanske är straff nog, men mördaren är ju ingen god människa han/hon heller...

Ähhh, jag vet inte...

Är detta samma snubbe som Exiteme skrev om för nån dag/vecka sen?

Edit: Glöm det. Såg på expressen.se att det var i Karlskrona.

Nog för att pedofilen fick straff nog. Hoppas detta kommer avskräcka många pedofiler från att antasta småbarn i framtiden.

Jag måste säga HELT RÄTT. En sådan männsika har förstört livet för flera personer och har ingen rätt att leva. Han var ju bevisligen skyldig till brotten också så.

Twinner: Ja?

twinner666 skrev:
ska vi införa dödsstraff också?

När man har ett samhälle som sätter brottslingen i första rummet och ser till hans bästa, i form av vård och återanpassning till samhället före straff och skydd för brottsoffer så kommer vi till slut att få ett samhälle där brottsoffer tar lagen i egna händer och dömer efter "öga för öga". Detta pga maktlösheten man känner som brottsoffer när samhället inte gör något för att skydda medborgarna. Skyldiga till detta är våra folkvalda politiker då de är ytterst ansvariga för vårt rättsamhälle.

äckel

Bara synd att man inte kan ha ihjäl fanskapet igen.
Sen finns det ju iofs en liten nackdel med dödsstraff, det blir ju liksom lite jobbigt om den åtalade visar sig vara oskyldig efteråt.

"Senast den drygt 50-årige mannen sågs i livet var i torsdags, efter det upphör spåren och 15 poliser arbetar nu med mordutredningen"

FEMTON STYCKEN!!!!

Detta går våra skattepengar till!! :mad:

Ingen har rätt att döda någon. :huvet

Ni som är för dödsstraff kan gå till doktorn o göra en ordentlig hjärnröntgen! :kocko

De är så jävla RÄTT.. slå ihjäl svinen..... :yoparty

Vaaaa... 15 poliser för att leta efter en "hjälte" :kocko
Pedo jäveln fick ju bara vad han förtjänade....!!!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8