Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

t-rex skrev:Vi tar det en gång till...
Markus skrev:Jag vet faktiskt inte vad du skriver om för tillfället, ...
t-rex skrev:Det är ok, jag är inte ute efter att frälsa varken dig eller ah17.

Markus skrev:Antingen eller, din strävan borde fortfarande vara att göra dig förstådd.![]()
t-rex skrev:Tja, sånt är livet.
t-rex skrev:Faktum kvarstår, din, och andras, fascination och beundran inför ett mer utvecklat övervakningssamhälle är svårbegripligt. Men det kanske bara är jag som inte inser storheten i att lägga mitt liv i någon övervakares händer..
ah17 skrev:Du tycks inte ha något emot att låta ditt liv styras av profeten muhammeds fräsha tankar iaf.
t-rex skrev:Markus, du kanske kan tyda detta?
t-rex skrev:Vi tar det en gång till, och vi kan använda ah17 som exempel;
Låt oss för diskussionens sak säga att han har något bra att komma med, en bra idé som löser nåt problem, exempelvis integrationspolitik. Eftersom han underbygger denna lösning med länkar till sina vanliga källor, kanske nån blogg med en väl uttalad agenda så kommer denna hans fungerande lösning att drunkna i den vanliga dynga han producerar. Ingen kommer att ta honom på allvar. Den här gången heller.
Du, och han, får tycka vad ni vill om akademiska meriter, titlar och liknande, för att presentera en idé på ett trovärdigt sätt finns det vissa mallar man bör gå efter. Det är där gyttjehögern fallerar. Spela spelet, eller stå utanför och gapa er hesa om nån konspiration om mörkläggning, simple as that.
Att jag anser att vi, du och jag, lever våra liv bättre utan att få det inspelat på band har mycket lite att göra med ah17s idé om att hans geniala idéer inte publiceras på ledarplats för att de är obekväma...
KGK skrev:8:30
http://www.tv4.se/player/categories.aspx?treeId=1010&pid=34994&more=1
Om justitieminister Thomas Bodström får som han vill riskerar du att ditt hem buggas om du träffat någon som varit inblandad i brottslig verksamhet. Journalister kan tvingas röja sina källor och advokater kan inte garantera tystnadsplikten.
http://city.se/ArticlePages/200601/31/20060131144700_307/20060131144700_307.dbp.asp
Markus skrev:Det är väl inte så svårt, som replik på att du inte vill bli styrd av övervakning så påtalar nu ah17 att du inte verkar bry dig så mycket om att muslimer vill begränsa din yttrandefrihet.
Min timpenning är normal konsulttaxa, €150.
ah17 skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
All den smörja du har i huvet skulle fan lösa världens oljeförsörjning permanent.
t-rex skrev:Muslimerna får svälja det. Jag skall stödköpa tuborg under helgen.

Markus skrev:Och nu alla barn:
Idogt kampanj- och propagandaarbete ger visst resultat.
Såja, en stenkastare mindre.
![]()

t-rex skrev:Markus, du kanske kan tyda detta? Helt plötsligt framstår fröken ukkinukki som glasklar...
ah17 skrev:En och en kommer de till korset krypande....![]()
Nej, de är inte ute efter bara mig, men de är ute efter mig också. Och dig...Markus skrev:Schysst konspirationsteori.![]()
De är ute efter dig. Bara dig.![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen