desmo79
Ny medlem
Hej.
Håller på och felsöker som en tok på min R6a. Problemet är att jag inte har något halvljus (har mätt, får ingen spänning). Rotar mig igenom kretsschemat som jag har laddat ner på nätet. Men en sak stämmer inte, det är två relän för hel-/halvljus. Enligt mitt schema ska det vara fyra inkopplade trådar på varje, men i verkligheten är det fem trådar på det ena relät. Något svensk special? Någon som sitter inne på sveriges servicemanual för R6-00?
Håller på och felsöker som en tok på min R6a. Problemet är att jag inte har något halvljus (har mätt, får ingen spänning). Rotar mig igenom kretsschemat som jag har laddat ner på nätet. Men en sak stämmer inte, det är två relän för hel-/halvljus. Enligt mitt schema ska det vara fyra inkopplade trådar på varje, men i verkligheten är det fem trådar på det ena relät. Något svensk special? Någon som sitter inne på sveriges servicemanual för R6-00?