Nyteknik
Bannad
Är det i det här forumet man kommer överens om gemensamma turer? Hittar påfallande få trådar om Stockholm.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ha ha, skojar du?!Är du intresserad att köra en tur eller vill du bara passa på och vara negativ och påpeka brister hos alla andra än dig själv. /Förutfattad mening baserad på hur och när du typiskt uttrycker en åsikt...
Kör du ens MC på riktigt? (spinner vidare i diket)Ha ha, skojar du?!
![]()
![]()
Jag ställer en uppriktigt menad fråga om var på sporthoj.com man letar efter andra att ta en tur med. Med tanke på vädret och årstiden är det påfallande få förslag här i Stockholm. Vilket bemötande; sovit ruset av dig i ett dike?
Skum? Jag sökte ingen att köra med idag. Undrade om det här var rätt forum och var förvånad att se så få trådar om Stockholm; när vädret är så fenomenalt.Din öppningsfråga är liksom skum, söker du någon att köra med kanske du bör skriva det istället för att fråga "Rätt forum?".
Det svar jag letade efter. Tack!Swedie skrev:Tror nog att "klubbforumen" t.ex Stockholmsforumet norpar en hel del av de som aktivt kör i Stockholm.
Så kika där.

|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |
|
|
Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor
Ducati presenterar, i samar... |
|
|
Nu startar mässan i Milano