Räser-R6an har bytt ägare!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jamaen! Självaste Sepahewe var uppe i St.Höga och gazzade idag. Vi hörde på långt håll hur 1an,2,3,4,5,6an och... ja.. varvstopp.. typ.. ;) Det såg bizarrt ut med en kille i full mundering på en rejshoj som låter satan körandes bland snön och drivisen ;) Verkade som om den föll honom på läppen så nu blir det nog lite fart på Henrik i R600 också! Gött mos.

Så nu har jag till sist gjort mig av med alla hojar. Ryktena går att det står nått nytt i garaget på tisdag. :)

eus skrev:
Det har hon väl redan gjort?
Det slutade med hjärnskakning vill jag minnas.

Ja, precis! Så nu har jag ju världens bästa ursäkt för att slippa. Tyvärr, blir det nog inget svartköp av lägenhet annars hade jag faktiskt slängt in en RS250 i lånet också. Fast visst känns det onödigt. :crash

Strider skrev:
Hjälte igår, utdömd idag, livet måste vara svårt för gamla räsersukkor.

Jag antar att målet är att köra snabbare än 1.10.4 på Gälleråsen o :7peta DQ i örat.

Hon är fortfarande en hjälte.... Sänkte mina tider från 1:27 till 1:13 på åsen.

Slår jag DonQ:s tider bjuder jag på geléhallon och skumpa ;)

Macho Woman skrev:
Ja, precis! Så nu har jag ju världens bästa ursäkt för att slippa. Tyvärr, blir det nog inget svartköp av lägenhet annars hade jag faktiskt slängt in en RS250 i lånet också. Fast visst känns det onödigt. :crash
Får man lån för svartköp av hyreskontrakt?

faan, jag som tänkte köpa den ju....

Grattis till er båda! Ytterligare en som inte kommer kunna skylla på materialet... :D

sepahewe skrev:
Nope, förarmaterialet kommer jag aldrig att kunna skylla på :D

Hummm, undra om den där hojen går att slå om man kör fulspår på sista varvet..... den gamle gick ju på det ... :D

Grattis till ny hoj !

/Fredrik B

benfre skrev:
Hummm, undra om den där hojen går att slå om man kör fulspår på sista varvet..... den gamle gick ju på det ... :D

Grattis till ny hoj !

/Fredrik B

Det fungerar säkert.... om du ligger före den :D Nu har jag bromsar att försvara mig med......

//H

Macho Woman skrev:
Ja, de flesta banker frågar inte vad man ska ha pengarna till när man lånar en mindre summa och om de frågar säger man att man ska köpa bil. Funkar. :fakta

Du får dock ränta därefter..... Blancolån är inte kända för att ha lägst ränta, även om du har möjligheten till ett "medlemslån".

sepahewe skrev:
Det fungerar säkert.... om du ligger före den :D Nu har jag bromsar att försvara mig med......

//H

Tur att jag uppgraderat mina bromsar jag med då :D

mvh Fredrik

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back