prulle skrev:Fan att man är under 18 annars va ju det en ide.
27 minuter kvar. Hur länge e kan man ringa?
Programmet är uppdelat i två delar och den andra delen börjar kl. 22.25, jag tror röstningen pågår fram till 22.30.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
prulle skrev:Fan att man är under 18 annars va ju det en ide.
27 minuter kvar. Hur länge e kan man ringa?
hellla skrev:Programmet är uppdelat i två delar och den andra delen börjar kl. 22.25, jag tror röstningen pågår fram till 22.30.
hållundan skrev:Jag fattar inte varför, egentligen?
Grejen är ju den att "stjärnan" som vinner Idol kommer att tvingas spela in nån dynglåt som kommer sälja som smör och SPELAS 189061234 gånger på radion per dag. Då är det ju ännu jobbigare om det är en riktigt dålig jävel som vinner.Mikael Cagiva skrev:Äh låt oss vara ifred med våra meningslösa liv...
hållundan skrev:Grejen är ju den att "stjärnan" som vinner Idol kommer att tvingas spela in nån dynglåt som kommer sälja som smör och SPELAS 189061234 gånger på radion per dag. Då är det ju ännu jobbigare om det är en riktigt dålig jävel som vinner.
Nä, det blir en produkt, en jävla kommersiell spargris för skivbolaget som inte kommer ha mycket att säga till om och pisslåtarna kommer att ösas ut. Gång på gång på gång.
Usch.
JAG lyssnar inte på radio (som spelar idol/famefactory/schalgerpiss/lenaPH + all annan jävla kommersiell skit) men folk/idioter/mainstreamgänget/majoriteten gör det. Detta går inte att komma ifrån, jag måste höra skiten, jämt. Tyvärr.hellla skrev:Om du inte pallar att lyssna på sådana låtar så finns alltid P1.
skoteridioten skrev:Men seriöst, hörde ni Sibel eller? Fan va bra hon var...
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |