Rädda Jens!!! (Idol)

prulle skrev:
Fan att man är under 18 annars va ju det en ide.

27 minuter kvar. Hur länge e kan man ringa?

Programmet är uppdelat i två delar och den andra delen börjar kl. 22.25, jag tror röstningen pågår fram till 22.30.

hellla skrev:
Programmet är uppdelat i två delar och den andra delen börjar kl. 22.25, jag tror röstningen pågår fram till 22.30.

Bra då hinner ja gå ut med hunden. :tungan

Tre SMS skickade härifrån. Nu tar vi Jens till final! :bananer

Ringde 5 gånger, nu får vi hoppas han klarar de annars e de slöseri..

Mikael Cagiva skrev:
Äh låt oss vara ifred med våra meningslösa liv...
Grejen är ju den att "stjärnan" som vinner Idol kommer att tvingas spela in nån dynglåt som kommer sälja som smör och SPELAS 189061234 gånger på radion per dag. Då är det ju ännu jobbigare om det är en riktigt dålig jävel som vinner.

Nä, det blir en produkt, en jävla kommersiell spargris för skivbolaget som inte kommer ha mycket att säga till om och pisslåtarna kommer att ösas ut. Gång på gång på gång.

Usch.

hållundan skrev:
Grejen är ju den att "stjärnan" som vinner Idol kommer att tvingas spela in nån dynglåt som kommer sälja som smör och SPELAS 189061234 gånger på radion per dag. Då är det ju ännu jobbigare om det är en riktigt dålig jävel som vinner.

Nä, det blir en produkt, en jävla kommersiell spargris för skivbolaget som inte kommer ha mycket att säga till om och pisslåtarna kommer att ösas ut. Gång på gång på gång.

Usch.

Om du inte pallar att lyssna på sådana låtar så finns alltid P1.

hellla skrev:
Om du inte pallar att lyssna på sådana låtar så finns alltid P1.
JAG lyssnar inte på radio (som spelar idol/famefactory/schalgerpiss/lenaPH + all annan jävla kommersiell skit) men folk/idioter/mainstreamgänget/majoriteten gör det. Detta går inte att komma ifrån, jag måste höra skiten, jämt. Tyvärr.

Typ den låten som spelas på idol nu. Den var väl bra i början kanske. Men radio dödar allt som har med bra låtar att göra.

Vet inte hur många gånger jag har röstat men det är iaf 79 kr mindre på mitt kontantkort. Hejja Jens! :lol

Back