Rädda deletade filer

GUL

Det gick snabbare förr...
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Nada
Är det någon här som vet namnet på något bra program för att rädda deletade filer? Har råkat sudda ut alla tjejens filer så jag ligger risigt till.

GUL skrev:
Är det någon här som vet namnet på något bra program för att rädda deletade filer? Har råkat sudda ut alla tjejens filer så jag ligger risigt till.
getdataback. har testat miljoner program och det här är bäst. det finns massor med program med vill du ha fullversion kan det vara svårt att hitta... OCH ANVÄND INTE DATORN!!! varge gång du sparar eller gör något (swp fil) så finns risk att klustrena krivs över. har nått mer prog kan titta vad det heter. men getdataback for ntfs eller fat... kolla dc ell dylikt. BinaryBiz VirtualLab 5.0 funkar oxå.

GUL skrev:

Recover My Files finns det ett program som heter. Det fungerar finfint och man kan köra programmet från en CD skiva.

Ett stort TACK

Jag lyckades med GetDataBack få tillbaka en hel del av filerna. Tyvärr har en del åkt eftersom jag hann installera XP+Office :huvet

Men Fredde då :fatta!
Det blir till att köpa många julklappar, och inte så många hjulklappar i år då :)
GUL skrev:
Jag lyckades med GetDataBack få tillbaka en hel del av filerna. Tyvärr har en del åkt eftersom jag hann installera XP+Office :huvet

GUL skrev:
Se de från den ljusa sidan... de kunde varit värre :brinnerup

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...