Räcker det med att övningsköra privat?

Vikingarockaren skrev:
Nej men oavsett vad jag har så kommer jag att köra ostrypt och dreva ner så det går runt 115-120.
Är det bara jag som inte fattar varför man ska dreva den så att den toppar 120 :confused:
Jamenar, vem vill ligga o TOKVARVA när man ligger i motorvägsfart? Sen så kommer du behöva växla var fjärde sekund! :kocko
 
Om man inte åker motorväg kanske? Men man vill ju ha bra acc också, om jag åker motorväg så får jag väl åka i 100 då.
 
Vikingarockaren skrev:
Om man inte åker motorväg kanske? Men man vill ju ha bra acc också, om jag åker motorväg så får jag väl åka i 100 då.
Du ska se att du har acc så det räcker iaf! Det kommer bara bli en massa växlande och körningen kommer inte alls bli så skön som hojkörning ska va!
Sen så hur ofta ligger man under 110 på 70 o 90 vägar? :notme
 
Här i LKPG kan man köra för 300kr/lektionen om man har egen hoj och utrustning :tummenupp
Jag tycker du ska satsa på 2 lektioner.
 
Jag klarade Teoriprovet idag :D va bara tvungen o säga det :P har uppkörningstid den 2a maj. Såå jävla skönt att vara klar me teorin iaf!
 
*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back
Top