Räcerturken är på hugget

En ny Soufoglu på gång??? Stavning....
:rock

Haha, sjukt kul att köra hoj och man får rejält med motivation för att orka vidare med Highsider.se=) Det blir inga fler papperstidningar från Highsider på ett tag, just nu söker jag ett vanligt hederligt arbete. Highsider.se kommer jag dock att fortsätta med!

Är det någon som har jobb att erbjuda i GBG-trakten så dra gärna ett pm! Så jag har råd att fortsätta med Highsider.se och köra lite hoj=)

Haha, sjukt kul att köra hoj och man får rejält med motivation för att orka vidare med Highsider.se=) Det blir inga fler papperstidningar från Highsider på ett tag, just nu söker jag ett vanligt hederligt arbete. Highsider.se kommer jag dock att fortsätta med!

Är det någon som har jobb att erbjuda i GBG-trakten så dra gärna ett pm! Så jag har råd att fortsätta med Highsider.se och köra lite hoj=)

Ja ett jobb lär du behöva om du ska köra alla de körningarna du redovisade i highsidertråden!!! Hallå, du kör ju mer i höst än vad jag gör på en säsong! SST 600 i vår?

Ja ett jobb lär du behöva om du ska köra alla de körningarna du redovisade i highsidertråden!!! Hallå, du kör ju mer i höst än vad jag gör på en säsong! SST 600 i vår?

Men människa har du ingen självbevarelsedrift:krama
Sorry Rash :tungan

Har knappt kört hoj och det har bara blivit tre kvällskörningar så här långt efter kraschen i Falken. Måste ju köra massa så man inte tar i så man måste krascha varje gång;)

Har knappt kört hoj och det har bara blivit tre kvällskörningar så här långt efter kraschen i Falken. Måste ju köra massa så man inte tar i så man måste krascha varje gång;)
Its pay back time, jag ska göra reportage om dig på Mantorp :krama

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back