RÖrken 2/8

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Vilka har tänkt sig ut till rörken i Morgon :va
Jag hoppas självklart på SOLSKEN, å blir det inte så så får vi väl ha sol i sinnet ;)

Last edited:
Har blåst en topppackning, eller så har krimskramset under kammen gett upp, kompet är bort i vilket fall.... Med andra ord, jag kommer INTE till Rörken imorrn! :( :brinnerup :gnissla :huvet

Jag kommer.

Antagligen med bil...

Kongo får köra! :yoparty MEN, batterilampan på bilen började lysa så jag måste fixa det + en massa andra grejor i morgon så jag vet inte om jag hinner!

Nädu Kongo. Bilen lämnar du hemma.

:D

Jag jobbar, så mig får ni klara er utan tyvärr. :gnissla

kan hända att jag kommer ut å provar hur det går å lalla runt banan med en steeeet fighter...

Henkka skrev:
Har blåst en topppackning, eller så har krimskramset under kammen gett upp, kompet är bort i vilket fall.... Med andra ord, jag kommer INTE till Rörken imorrn! :( :brinnerup :gnissla :huvet
Ge upp 4t 125a´n nu:lol

Just när det gäller de här maskinerna liknar en vanlig 2t 125 himelriket:lol

Men nej jag kommer ju inte heller till Rörken.

Hmm... :va I ett svagt ögonblick har jag visst lovat att dyka upp idag... men jag ska INTE köra!!! :4skrika

Om det inte spöregnar i Södertälje vid 17-tiden, så ser det ut som om Krattan och jag kommer upp. :)

Jag o några polare hade väll tänkt att ta en sväng till Rörken nånn dag.

Nånn som kan redogöra för hur man kommer dit från Tokholm och när det brukar vara "öppet"??

Kör in i Uppsala via E4'an. Sväng höger mot Östhammar ut på 288'an och kör på i ca 1 mil. Sväng vänster mot avfallshanteringen Hovgården. Sväng direkt vänster ut på en grusväg och kör på den tills den slutar. Sväng in mot motorkrossbanan och direkt till höger. Följ den slingrande grusvägen så kommer du till gokartbanan.
Komplicerad(?) vägbeskrivning kanske men det är enkelt att hitta. Det är skyltat.

Mer info hittar du här: http://www.smc-uppsala.org/rorken/

Back