Satanja
www.facebook.com/rockphotographersatanja
Så, då gör jag ett sista försök att få er att hänga med på Quiz & Hits som Nicke anordnar på Tivoli. Får jag ingen respons den här gången heller så skiter jag i det och sätter mig o surar i ett hörn, för nu har jag banne mej försökt få med er på ett flertal roliga grejer utan någon success.
Quiz & Hits är en frågesport som körs på Tivoli, den är helt gratis att vara med i och man kan vinna brunchbiljetter till Tivolis supergoda brunch som de har på helgerna, samt biljetter till deras konserter.
Jag & HBGDanne (min trogna quizkompanjon) kommer som vanligt att dra ner o käka lite, quizza arslet av oss och loosa stort. Ni som är sugna på att hänga på, hör av er till mig innan kl 19, så bokar jag bord så vi slipper sitta ute. Det är som sagt helt gratis om ni inte ska käka.
Quizzen börjar 20.30, men vi kommer vara på plats 20.00!

Häng på nu era traderövar!!!!!
Edit: Quizen brukar vara klar till 22.00
Quiz & Hits är en frågesport som körs på Tivoli, den är helt gratis att vara med i och man kan vinna brunchbiljetter till Tivolis supergoda brunch som de har på helgerna, samt biljetter till deras konserter.
Jag & HBGDanne (min trogna quizkompanjon) kommer som vanligt att dra ner o käka lite, quizza arslet av oss och loosa stort. Ni som är sugna på att hänga på, hör av er till mig innan kl 19, så bokar jag bord så vi slipper sitta ute. Det är som sagt helt gratis om ni inte ska käka.
Quizzen börjar 20.30, men vi kommer vara på plats 20.00!

Häng på nu era traderövar!!!!!

Edit: Quizen brukar vara klar till 22.00