Quiz & Hits 30 sep!

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Så, då gör jag ett sista försök att få er att hänga med på Quiz & Hits som Nicke anordnar på Tivoli. Får jag ingen respons den här gången heller så skiter jag i det och sätter mig o surar i ett hörn, för nu har jag banne mej försökt få med er på ett flertal roliga grejer utan någon success.

Quiz & Hits är en frågesport som körs på Tivoli, den är helt gratis att vara med i och man kan vinna brunchbiljetter till Tivolis supergoda brunch som de har på helgerna, samt biljetter till deras konserter.

Jag & HBGDanne (min trogna quizkompanjon) kommer som vanligt att dra ner o käka lite, quizza arslet av oss och loosa stort. Ni som är sugna på att hänga på, hör av er till mig innan kl 19, så bokar jag bord så vi slipper sitta ute. Det är som sagt helt gratis om ni inte ska käka.

Quizzen börjar 20.30, men vi kommer vara på plats 20.00!
:yoparty

Häng på nu era traderövar!!!!! :banana

Edit: Quizen brukar vara klar till 22.00

De e juh synd att dessa sakerna alltid är mitt i veckan när man ska upp klockan 5 på morgonen dagen efter bara

fan kan du inte lägga ut tråden dagen innan så hinner man planera:tungan! Hade gärna följt med men såg inte tråden förrän nu!! Är det varje torsdag eller?

fan kan du inte lägga ut tråden dagen innan så hinner man planera:tungan! Hade gärna följt med men såg inte tråden förrän nu!! Är det varje torsdag eller?

Ja det är varje torsdag. 20.30-22.00 ca. Bör vara där ca 20.00. Lägger inte ut fler trådar nu, men vill ni med nån vecka så ring mig så jag bokar större bord.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti