Quickshift R1-04

Kungen

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
R1-05,Suzuki GSX550ES-82 MED Växelindikator
Jag monterade en Power commander quickshift på min R1-04 i kväll och ställde den på 120ms.

Finns det någon som har monterat liknande och har erfarenheter med vilka bryt tider som funkar bra.
Jag ville mest ut o prova därav på 120ms. men känner att det är på tok för mycket. skulle gissa typ ner till 80ms kanske.

Någon som vet mer ?
 
Kungen skrev:
Jag monterade en Power commander quickshift på min R1-04 i kväll och ställde den på 120ms.

Finns det någon som har monterat liknande och har erfarenheter med vilka bryt tider som funkar bra.
Jag ville mest ut o prova därav på 120ms. men känner att det är på tok för mycket. skulle gissa typ ner till 80ms kanske.

Någon som vet mer ?


Vad skall du med sånt till *hehe* JAg rastar dig ändå :yoparty
Tjing!!
 
Kungen skrev:
Hahahah din förbannade sopa..

Skall du med till knudan på torsdag ?


:fyllisar Skall till Göteborg , så tyvärr , int edenna gången kompis !!
Är det pre,iär med Rettan på bana eller??
 
Kawapeter skrev:
:fyllisar Skall till Göteborg , så tyvärr , int edenna gången kompis !!
Är det pre,iär med Rettan på bana eller??

Nej för tusan den hade jag i fredags. körde både fredan o lördan.
 
Kungen skrev:
Nej för tusan den hade jag i fredags. körde både fredan o lördan.


Gottis =) Hur känns den då?? Bättre än bussen eller :lol :lol
JAg har bara kört Sviestad ännu , men det kändes jäkligt bra. :yoparty

Så när skall vi bli DRITFULLA ihop igen :confused: :confused: :confused:
 
Kungen skrev:
Nej för tusan den hade jag i fredags. körde både fredan o lördan.

Fråga wp om inställning , för han vet åär jävligt bra på att ställa in den. Han har haft den i 1 år ........... :tummenupp
 
Jag kör med 80ms med min men märker att det är för lång bryttid ska prova med 65ms....

Kungen skrev:
Jag monterade en Power commander quickshift på min R1-04 i kväll och ställde den på 120ms.

Finns det någon som har monterat liknande och har erfarenheter med vilka bryt tider som funkar bra.
Jag ville mest ut o prova därav på 120ms. men känner att det är på tok för mycket. skulle gissa typ ner till 80ms kanske.

Någon som vet mer ?
 
RR_piloten skrev:
Jag kör med 80ms med min men märker att det är för lång bryttid ska prova med 65ms....


Jag hade först 120ms. men det var helt åt helvete. sedan 100. blev det mkt bättre. n är jag nere på 85 och skall prova lite till typ 70 eller kanske även 65. eller 66.3 :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top