Quantum of sol(ace) - eller mega redneck!

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date
Ap-klass är åtminstone bättre än charter.
Jag håll på dö första gången jag skulle flyga till Mallis.
Dryga 4 timmar inklämd och ihoptryckt med knäna i stolen framför.
Fast business råwkar! :rock

Shit!
Jag borjar bli snurrig!
Canon in KL!
Nastan som "A passage to Bangkok" med Rush!
Ni som inte hort den (dvs mjolktandsgenerationen... ;)) ladda ner, lyssna p[ HOG volym. Lar, beundra och NJUT!

Läs det finstilta på gamla rush-plattor så står det:
"For best results play at maximum volume"

Läs det finstilta på gamla rush-plattor så står det:
"For best results play at maximum volume"

Sa sant som det ar sagt!!

Skojar inte. Men en semester 1980 eller runt det datumet, sa gick jag ut i en slaktings bil dar det da satt en av den tidens varstingstereos en Knutsson! haha, med SEPARAT slutsteg och allt... (fan det var ju rena space technology) och sen satt jag hela kvallen och drog ur batteriet pa full volym med La Villa Strangiato! (som ar en av de latar jag alskar mest alla kategorier) The Trees! Sidan ett med titeln som oxa skivan heter: Hemispheres. Men aven extra inlagt: A passage to bangkok!

Skivan Hemispheres ar den BASTA skiva Rush gjort.
Och ja ' den maste lyssnas a full volym.

Fan vilka tider!

Knutssonslutsteg: Oj nu blev det nostalgiskt. Hemispheres köptes 1978 när den kom ut på vinyl. Numera konverterad till CD, med fullt godkänt ljud, pga snålhet och för stor skivsamling. Nu ska jag hem och lyssna på den. Tack för minnesväckaren.

Knutssonslutsteg: Oj nu blev det nostalgiskt. Hemispheres köptes 1978 när den kom ut på vinyl. Numera konverterad till CD, med fullt godkänt ljud, pga snålhet och för stor skivsamling. Nu ska jag hem och lyssna på den. Tack för minnesväckaren.

Tusan hakar! Jag saknar den! :skrämd

HAr du lust att bränna ett ex? Så får du stålar.
Adress via PM om du orkar göra det!

Det fixar vi. (Kassett)kopieringslagen medger enstaka kopia till kamrat från ett orginal(vinylen finns kvar), under förutsättning att man inte gör ekonomisk vinning. Det finns 12 st till Rush-plattor i samlingen. Det vart en Rush-nostalgisk kväll i går med Hemispheres, Fly by night, 2112, och 1:a egentitlade plattan.

Det fixar vi. (Kassett)kopieringslagen medger enstaka kopia till kamrat från ett orginal(vinylen finns kvar), under förutsättning att man inte gör ekonomisk vinning. Det finns 12 st till Rush-plattor i samlingen. Det vart en Rush-nostalgisk kväll i går med Hemispheres, Fly by night, 2112, och 1:a egentitlade plattan.

Fasen du ger mig gashud gosse!

Fan vilka tider! :tummenupp
San musik gors ej mer!

Fast Rush gör bra skivor fortfarande å det är mer än vad man kan säga om de flesta gamla uvar som håller på i åratal...

Sant.
Men aven rush har haft en downperiod... men ar nu uppe i gammal klass igen med senaste plattan :yoparty

Back