Quadrocopter?

själv beställde ja från hobbywow, never been there så får väl se om de kommer nåt i brevlådan xD

De där me kordination kan inte va min grej, fel propguard lyckades ja köpa me så dom börjar se lite slitna ut nu :hihi...

Riktigt kul den där quadrocoptern, men en propguard hade varit en bra pryl.. :brinnerup

Min är inte ens skickad än, extra propellrarna restar...

Embedded media from this media site is no longer available

Riktigt kul den där quadrocoptern, men en propguard hade varit en bra pryl.. :brinnerup

Säker på att du inte fick me ett? Ja hittade mitt tejpat under "plastformen" som quaden låg i... Givetvis efter ja redan sabbat dom bakre propsen... Annars kan ja bjuda på mitt ja köpte fel om du payar brevporto, såvida du inte har en version me kamera (större motorer på dom)

Nytt rekord! :tummenupp

Min RC-Heli överlevde 30 sekunder innan den fastnade i en björk!

Quadron lyfte inte ens utan gjorde en 180graders flipp och slog sönder samtliga propellrar :mad:

Monterade visst 2 åt fel håll..

:hihi

Kool! Vad har du börjat med för tchjåppter? Minns när jag lyckades hålla min 6-kanalare i luften under en minut för första gången, det var stort =)

Här är min störstaste:

lodbord5-1.jpg

attachment.php

Såhär såg det ut första kvällen jag flög den...

Såhär kan den flygas (han ska ha en spark på smalbenet) men dit vette tusan om jag någonsin kommer:

Bifogat

• 4501.jpg
    4501.jpg
    234.9 KB · Visningar: 512
Min lilla Hubsan blev tagen av vinden i helgen :gråta... Har inte hittat den å kommer nog inte göra heller...

Nu föll jag för frestelsen och beställde en Hubsan X4 H107C 2.4G 4CH RC Quadcopter With Camera RTF från banggood.com

Grabben (3,5 år) är lyrisk efter att ha sett klippen på youtube. :banana

Nu föll jag för frestelsen och beställde en Hubsan X4 H107C 2.4G 4CH RC Quadcopter With Camera RTF från banggood.com

Grabben (3,5 år) är lyrisk efter att ha sett klippen på youtube. :banana

Var beredd på lång leveranstid, jag fick vänta 1 månad, men grejjerna kommer välpackade :)

Var beredd på lång leveranstid, jag fick vänta 1 månad, men grejjerna kommer välpackade :)
För det priset så får man ha lite tålamod. Paketet skickades igår och de säger 7 - 15 arbetsdagar för leverans. Skall bli intressant att se var det hamnar till slut.

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026