Quadracing

Tolf

Tolf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tl 1000r
Tjenare!

JAg går med funderingar påp att starta en quadracingna och uthyrning av fordon, typ som gocart.

Det jag vill kolla lite är hur ni andra ställer er till det, tror ni det skulle vara en grej?

Folk säger att dom är lite trötta på gocart för det är inte så mycket drag i dom, folk vill ju sladda o stänka grus.

Vad tror ni om den iden?

Tolf

Tolf skrev:
Tjenare!

JAg går med funderingar påp att starta en quadracingna och uthyrning av fordon, typ som gocart.

Det jag vill kolla lite är hur ni andra ställer er till det, tror ni det skulle vara en grej?

Folk säger att dom är lite trötta på gocart för det är inte så mycket drag i dom, folk vill ju sladda o stänka grus.

Vad tror ni om den iden?

Tolf

Perfekt bara starta så kommer jag upp till västervik och testar :)

Låter riktigt najs.. frågan är väl bara om det finns något kundunderlag för sånt i västervik... räkna inte med att du kan leva på det, utan som en hobby :)

Det är ju många turister runt dom trakterna på sommaren så det ska nog inte va helt omöjligt.

på sommaren finns det rikligt med kundunderlag, tex visfestivalen, mc dagarna, o resten av sommaren.

Om jag jämför med gocartbanan som finns så bör detta ha ett större kunbdunderlag häftigare maskiner, större bana.

Vi får se, jag ska jobba på det, återkommer med info, jag får väl se till att alla sporthoj.com medlemmar får extra bra erbjudande :tummenupp

Tolf

Anledningen till att kartarna är så slöa är ju för att folk kör sönder dem så jävligt när de går lite bättre. Här i stan så köpte de nya ÄNNU slöare kartar till i fjol. :huvet

Finns det några quads som klarar daglig misshandel i flera timmar/dag då?

Låter riktigt bra, då harjag och polarna nåt att göra mellan wakeboardturerna när vi är i vår stuga.. Har den i kaggebo om du vet var det är?? är inte speciellt långt till västervik därifrån

jo då jag vet var det ligger.

som sagt jag får dixa sporthoj.com medlemmarna extra bra priser.

JAg jobbar p åsaken.

Tolf

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP