Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Antar att det är WSBK du syftar på och de hojarna har inte mycket med gathojar att göra, men det vet du säkert redan.Chris Ash skrev:Givetvis finns det förare som inte trivs på fyrtaktare. Förutom Garry McCoy har vi Norick Abe. Att det skulle bero på att fyrtaktarna är starkare är dock löjeväckande, speciellt som vi ser att de inte trivs på gathojarna i SBK heller.
De har till och med jag lärt mig i årGoodstuff skrev:Mindre returdämpning Shakey!
Grundkurs 1A i Spporthojs Rookieskola om fjädringsinställningar.![]()
Chris är troligen yngre än vad du är...Ludde78 skrev:Ja det blir lite långtråkigt i längden att höra gammelfarfar/storfiskarberättelser.
Neutral skrev:Inget du nämner är nytt för mig och inget besvarar någon av mina frågor.
Allmänheten? Vilka tänker du på då?2ono skrev:Men frågan är väl inte att hylla eller svartmåla någon, försöker bara visa orsaker och verkan till Biaggis sjunkande popularitet i allmänhetens ögon. Ingen tvekan vem som vinner på eller utanför banan.
Alla utom dig och ChrisNyteknik skrev:Allmänheten? Vilka tänker du på då?![]()
Nyteknik skrev:Allmänheten? Vilka tänker du på då?![]()
Vems fans? Den spanska publiken? Den franska? Turkiska? Vilket team? Jag tror du fabulerar hej vilt.2ono skrev:Titta på fansen, publiken och övriga team.![]()
Ja jävlar...Nyteknik skrev:Chris är troligen yngre än vad du är...![]()
Min fråga var mer allmänt ställd där jag undrar varför folk känner sånt oerhört behov av att dissa någon/något, kanske speciellt på internet, inte nödvändigtvis i verkliga livet öga mot öga. Jag menar inte dig speciellt men det förvånar mig mer när du hånar Biaggi än när Valmers gör det.2ono skrev:Men frågan är väl inte att hylla eller svartmåla någon, försöker bara visa orsaker och verkan till Biaggis sjunkande popularitet i allmänhetens ögon.
Ingen tvekan vem som vinner på eller utanför banan.
För att provocera och skapa en diskussion.Neutral skrev:Min fråga var mer allmänt ställd där jag undrar varför folk känner sånt oerhört behov av att dissa någon/något, kanske speciellt på internet, inte nödvändigtvis i verkliga livet öga mot öga.
Härligt, den chansen förtjänar han!Ludde78 skrev:
Nja inte alla, förra året satt han på en OK Ducce och blev sexa i VM. Men när man ser Capirossi brottas med hojen så tycker jag nog också att den hade varit en bra utmaning för Garry.Goodstuff skrev:Alla hojar som McCOy har fått den tvivelaktiga äran att gränsla med fyrtaktsmotorer har varit skit och om inte absolut sämst i startfälten så inte långt därifrån. McCoy var vassare på en tvåtakts500 än han varit på de härken han kört senare men han är inte oäven på en fyrtaktare. Tror han skulle göra sig bra på en Ducati bredivd Capirossi.
Neutral skrev:Min fråga var mer allmänt ställd där jag undrar varför folk känner sånt oerhört behov av att dissa någon/något, kanske speciellt på internet, inte nödvändigtvis i verkliga livet öga mot öga. Jag menar inte dig speciellt men det förvånar mig mer när du hånar Biaggi än när Valmers gör det.
Jag tror att mången doktorander inom psykologi skulle kunna göra sina avhandlingar här.
Lite mer Tomas di Leva kanske. Sprid lite kärlek.![]()
Man behöver inte ändra åsikt, beteende räcker.2ono skrev:Men det vore trist om alla inlägg hyllade Biaggi i enlighet med peace love and understanding rörelsen.![]()
Det ska bli intressant att se hur mycket snabbare han är än 250-fjanten Biaggi. Eftersom han är ung, bildskön, västerländsk men utan härstamning från ett katolskt land är han förstås ett världsmästarämne.valmers skrev:Härligt, den chansen förtjänar han!
Nyteknik skrev:Det ska bli intressant att se hur mycket snabbare han är än 250-fjanten Biaggi. Eftersom han är ung, bildskön, västerländsk men utan härstamning från ett katolskt land är han förstås ett världsmästarämne.
![]()
Biaggi har kört MotoGP-hoj i fyra år. Vermulen har inte kört en meter. Sluta göra dig dum.Nyteknik skrev:Det ska bli intressant att se hur mycket snabbare han är än 250-fjanten Biaggi. Eftersom han är ung, bildskön, västerländsk men utan härstamning från ett katolskt land är han förstås ett världsmästarämne.
![]()
valmers skrev:Biaggi har kört MotoGP-hoj i fyra år. Vermulen har inte kört en meter. Sluta göra dig dum.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |