purfärskt tjejenduro intresse!!!

bollen skrev:
2676995 Enduromx är rena skämtet.

Prova att gå in på forumet på soe.se och bli medlem. Mycket kunnigt folk och trevlig stämning. Finns garanterat tjejer som kan ge dig tips där.

Och välkommen till en kanonrolig sport :tummenupp

Kan bara hålla med Bollen, bor du i Sthlm-trakten så är det sidan för dig.. =)

Om du har vägarna förbi Borlänge och dalarna så kan du kika in på den här sidan doe.nu

Välkommen :tummenupp

mm har hört en del om tjej kurser och det är vell inte så vanligt..men finns det nybörjar kurser för karlar då..? eller liksom någon slags organiserd träning med någonslags tränare... Tänkte det behöver ju inte prångt vara tjej läger men vill inte träna med små knoddarna .

Miss me and I skrev:
2683062 mm har hört en del om tjej kurser och det är vell inte så vanligt..men finns det nybörjar kurser för karlar då..? eller liksom någon slags organiserd träning med någonslags tränare... Tänkte det behöver ju inte prångt vara tjej läger men vill inte träna med små knoddarna .

Hej igen
Jag vet att min tjejkompis deltar på både intruktörsledd enduroträning för bara tjejer ibland. Så det finns ju uppenbarligen i Sthlm. Nåväl, jag har som sagt lagt en lapp med ditt nr på hennes KTM iaf. Så fort hon ser den så hoppas jag att hon ringer dig.

Mvh
J

Jörgen Karlsson skrev:
2683081 Hej igen
Jag vet att min tjejkompis deltar på både intruktörsledd enduroträning för bara tjejer ibland. Så det finns ju uppenbarligen i Sthlm. Nåväl, jag har som sagt lagt en lapp med ditt nr på hennes KTM iaf. Så fort hon ser den så hoppas jag att hon ringer dig.

Mvh
J
ja ha miss förstog nog dig lite trodde att hon bara körde privat och iinte att hon träna!! sorry men ok vi får vell se..
tack iaf .

Miss me and I skrev:
2683680 ja ha miss förstog nog dig lite trodde att hon bara körde privat och iinte att hon träna!! sorry men ok vi får vell se..
tack iaf .
Hon har licens och tävlar, kom tia bland tjejerna på Gotland i år.
Hoppas det löser sig för dig iaf.
/J

Miss me and I skrev:
2691122 tänkte mest om hon tränade anndra??

Aha.
Nej hon kör för sin egen skull. Men jag vet att de är ett gäng tjejer som tränar ihop med, men det leds av ngn annan tjej.
Nåväl, du får väl veta när hon ringer.
Jag har lagt en lapp på hennes hoj som sagt.

Mvh
J

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma