Dark_Messenger
Guest
Blir så jefla pist!
Skulle ta ut hojen ur garaget för att dra iväg en repa. Märker rätt fort att något är galet, hojen känns sladdrig och instabil.. Har en mack precis där jag bor så jag kör dit för att ev fylla på lite luft.
Vid det laget jag kommit till macken inser jag att något är väldigt galet då hojen är helt ostyrslig. Stannar, synar bakan noga. Mitt i slitbanan sitter fetingbulten Alban och hånler mot mig.
Yes! Däcket som är på är nästan nytt, mycket fräscht och jag skulle säkert få ut 400 mil till på det. Fan.
Till saken hör att det förra däcket gick åt skogen på samma sätt. Den gången var det en spik dock! Plus att det däcket var tokslut så det spelade mindre roll då.
Alltid är det någon skadeglad här som kan bli road av detta. Sporthojsdäck är ju som bekant inte gratis..
Skulle ta ut hojen ur garaget för att dra iväg en repa. Märker rätt fort att något är galet, hojen känns sladdrig och instabil.. Har en mack precis där jag bor så jag kör dit för att ev fylla på lite luft.
Vid det laget jag kommit till macken inser jag att något är väldigt galet då hojen är helt ostyrslig. Stannar, synar bakan noga. Mitt i slitbanan sitter fetingbulten Alban och hånler mot mig.
Yes! Däcket som är på är nästan nytt, mycket fräscht och jag skulle säkert få ut 400 mil till på det. Fan.
Till saken hör att det förra däcket gick åt skogen på samma sätt. Den gången var det en spik dock! Plus att det däcket var tokslut så det spelade mindre roll då.
Alltid är det någon skadeglad här som kan bli road av detta. Sporthojsdäck är ju som bekant inte gratis..
