Har nu varit hos farbror doktorn som klämde och kände på mina juveler. Han hittade inga fel utan sa bara att det var ett kännsligt område och rådde mig att äta smärtstillande ett par dagar. Så det verkar inte vara nåt farligt iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Min dåvarande flickvän..
Just i detta då tänkte jag på fullt allvar döda henne. Lovar.![]()
Har nu varit hos farbror doktorn som klämde och kände på mina juveler. Han hittade inga fel utan sa bara att det var ett kännsligt område och rådde mig att äta smärtstillande ett par dagar. Så det verkar inte vara nåt farligt iaf.
Hmm...
Vad insinuerar du?
Menar du : Vad inseminerar du?
sällan då.. man skulle blitt läkare..
hur svårt är de o säga.
* gå hem o vila o ta 2 alvedon, blir de sämre hör du av dig* o de är alltid en läkare man aldrig träffar igen...![]()
sällan då.. man skulle blitt läkare..
hur svårt är de o säga.
* gå hem o vila o ta 2 alvedon, blir de sämre hör du av dig* o de är alltid en läkare man aldrig träffar igen...![]()
Någon svullnad?
Bild?![]()
Förhoppningsvis har svullnaden gått ner och man slipper göra en pappografi![]()
o my gud de gör defintivt mer än att bara skriva ut alvedon ....även på en vårdcentral
Tyvärr så har patienter en viss förmåga att söka akut för en helt vanlig förskylning där oftast alvedon och vila är det som rekommenderas men det klart "när en man blir riktigt förskyld"
(självklart är jag mer än väl införstådd i att det finns dem som inte lyssnar på patienten och "man måste vara frisk för att vara sjuk" precis som det finns riktiga eldsjälar).
Edit: Visar inte CRP (blodsänka)att det är bakteriellt orsakat så är det virus=man sätter inte in pencillin därav frasen "det är bara virus, ta alvedon och vila". Visar det däremot att det är bakteriellt så sätter man in antibiotika.
Blir man inte bättre inom 1-2 veckor så ska man självfallet söka åter.
![]()
eller hur...
jag känner INGET! förtroende för sjukvården.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |