Pungvärk

Ingoberra

Leg Byfåne
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
24 växlad Trek
Förra Lördagen var jag på fest då en rätt berusad kompis får för sig att snärta till mig på nötterna med fingrarna. Han var ju som sagt full och tog i mer än nödvändigt och träffade bara nötterna. Jag for i golvet och det tog ett bra tag innan jag kunde ställa mig upp. Det var en av dom värre pung smällarna jag fått tror jag. Nu har det gått 9 dagar och jag har fortfarande ont i nötterna och upp i magen liksom, kan tex inte sova på magen. Ska jag behöva gå till läkare och få dom undersökta bara för en mongokompis försöker vara rolig. Nån som varit med om nå liknande?

Nu vet jag inte hur ont du har men ihållande smärta skulle teoretiskt sett kunna vara testikelvridning. Fast det ska visst göra väldigt ont efter vad jag hört.
Om jag vore du så skulle jag kolla med en läkare för att vara på den säkra sidan. Det vore ju tråkigt om grejorna slutade fungera bara för att du inte gick till läkaren.
Sen skulle jag ge kompisen en smäll också. Att slåss på genitalierna är fegt och onödigt och ska bestraffas. :tungan

Om inte annat kan du ju få nåt mot smärtan hos läkarn. Har du riktig flyt är läkarn en vacker kvinna. :yoparty Säg att du vill ha en kvinnlig läkare när du beställer tid :D

Har du ryckt nått i baguetten sen smällen? Är ingen läkare men man tycker att man borde låta huggsnoken vara om det gör så jäkla ont.

Men som ovanstående skriver, låt en läkare kolla på familjejuvelerna. Jag vet inte vad jag snackar om egentligen.

Det känns som det bara är den vänstra som värker. Smärtan är inte olidlig men jag känner att det inte är ok. Blir det läkare så blire en manlig sådan som har förståelse vad man pratar om.

Jag var med om en liknande grej för några år sedan. Min dåvarande flickvän skulle skoja och daska till mig lite lätt när vi låg i sängen nakna.. :gnissla

Mjo tjena, hon träffade klockrent med en sån där riktig jävla snärt rakt över nötterna. Just i detta då tänkte jag på fullt allvar döda henne. Lovar. :kulspruta

Jag var med om en liknande grej för några år sedan. Min dåvarande flickvän skulle skoja och daska till mig lite lätt när vi låg i sängen nakna.. :gnissla

Mjo tjena, hon träffade klockrent med en sån där riktig jävla snärt rakt över nötterna. Just i detta då tänkte jag på fullt allvar döda henne. Lovar. :kulspruta

Tänkte!?
Personligen hade jag sträckt mig in och tagit tag om hennes livmodertapp med tummen och pekfingret, sedan dragit ut den som en halvmeters gummisnodd tills det gurglade i halsen på henne! :mad:

Tänkte!?
Personligen hade jag sträckt mig in och tagit tag om hennes livmodertapp med tummen och pekfingret, sedan dragit ut den som en halvmeters gummisnodd tills det gurglade i halsen på henne! :mad:

Hahaha..tack för kvällens asgarv hahahaha.

Åt trådksaparen...uppsök läkare. 9 dagar är för länge tycker jag! Hoppas det går bra. Ha susp på nästa fest!:tummenupp

Shit, om jag befarade funktionsfel på juvelerna hade jag kastat mig över telefonen och ringt sjukvårdsupplysningen, inte surfat in på sporthoj och frågat om råd.

En kompis fick pungont en gång, det visade sig krävas en operation, och sen fick han ha pungen i mitella.

Shit, om jag befarade funktionsfel på juvelerna hade jag kastat mig över telefonen och ringt sjukvårdsupplysningen, inte surfat in på sporthoj och frågat om råd.

En kompis fick pungont en gång, det visade sig krävas en operation, och sen fick han ha pungen i Mitella.

Jag visste inte att man skulle stoppa pungen i spanjorskorna? :confused:
Här uppe i riktiga Sverje använder vi den lilla utväxten OVANFÖR pungen när det skall till att kuckiluras. :mattias

Noterat några röstförändringar?

Nej inga röstförändringar än vad jag har märkt. Jag får nog ta å ringa å höra vad dom säger. Men nu är det ju cp-strejk också och det här är väl inte livshotande än så man får väl ta och överdriva som vanligt om man vill ha snabb hjälp.

Är det sånt där som kallas pungbråk?

:)

Back