Pulversläckare... fifan..

En kompis till mig satt hemma och drack öl tillsammans med en granne. Kompisen gick ner i källaren för att hämta mer öl och när han kommer tbx upp igen så är köket fullt med pulver och mitt på köksgolvet står grannen med en förvånad min och en tom pulversläckare i handen. Grannen motiverade tilltaget med "jag skulle bara "puffa" lite på katten" :rolleyes:

Det där hände för 5-6 år sedan, men fortfarande så försvinner katten ut ur huset omedelbart så fort grannen visar sig där och den kommer inte tbx förrän han har gått hem :hihi

3052988 En kompis till mig satt hemma och drack öl tillsammans med en granne. Kompisen gick ner i källaren för att hämta mer öl och när han kommer tbx upp igen så är köket fullt med pulver och mitt på köksgolvet står grannen med en förvånad min och en tom pulversläckare i handen. Grannen motiverade tilltaget med "jag skulle bara "puffa" lite på katten" :rolleyes:

Det där hände för 5-6 år sedan, men fortfarande så försvinner katten ut ur huset omedelbart så fort grannen visar sig där och den kommer inte tbx förrän han har gått hem :hihi
Jag hade gissat på att din polare bodde i alfågeln om det inte vore för att ölen va i källaren :hihi där finns det ju en bunt inte för brighta granar :hihi

Inte för att vara sån, men det verkar som din tillvaro går ut på att göra dumma saker och sen idiotförklara dig på Internet. Har jag rätt?

Tömer dU pulVersLäckare diREct ellEr===? :näsblod

Som någon annan sa, först tvätten sedan detta.
Hört talas om godiset Samrties? Kanske något för dig! :pannkyss

3053431 Inte för att vara sån, men det verkar som din tillvaro går ut på att göra dumma saker och sen idiotförklara dig på Internet. Har jag rätt?
Nja min tillvaro går ut på att göra massa saker varav 5% skiter sig och jag frågar efter råd på internet. Ungefär som att man aldrig läser glada nyheter i tidningen.

Back