Pulverlackering i gbg?

• Thread starter Thread starter Coola Ola
  • Start date Start date

Coola Ola

Guest
Vilka firmor i gbg utför pulverlackering? Ska lacka om bakfälgen i svart så den matchar den jag har fram. Måste väl finns några firmor som utför detta för en inte alltför orimlig peng?

Ring och hör med Göteborgs Förnickling, 510624. Om inte dom gör det själva så tror jag dom kan hänvisa dig till nån som kan.

Skrutten skrev:
Ring och hör med Göteborgs Förnickling, 510624. Om inte dom gör det själva så tror jag dom kan hänvisa dig till nån som kan.

Ok, coolt. Ska höra med dem!

Guson, 144482 blev rekomendationen från Gbg Förnickling. Som de säger själva : "lackar allt utom bilar" :hihi

Helt perfekt, stället ligger ju på gångavstånd nästan plus att de lackar plast också så jag kan fixa cutsen från i höstas när hojen välte i förrådet.... :huvet

Coola Ola skrev:
Guson, 144482 blev rekomendationen från Gbg Förnickling. Som de säger själva : "lackar allt utom bilar" :hihi

Helt perfekt, stället ligger ju på gångavstånd nästan plus att de lackar plast också så jag kan fixa cutsen från i höstas när hojen välte i förrådet.... :huvet

Pulverteknik i Kungälv AB - Göteborg
Tel. 0303-24 55 15

Chiefen skrev:
Jag är ute efter samma grej! Kan du PMa mig när du fått pris på lackning av fälg? Vore kanonsjysst! :tummenupp

Jepp, nemas... Över telefon sa han 300-400 pengar vilket låter jävligt överkomligt i mina öron.

Coola Ola skrev:
Jepp, nemas... Över telefon sa han 300-400 pengar vilket låter jävligt överkomligt i mina öron.
Låter kanon ju! Jag behöver få båda hjulen lackade. Ska ringa honom imorgon typ. Var det Guson du hade pratat med eller??

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...