Coola Ola
Guest
Vilka firmor i gbg utför pulverlackering? Ska lacka om bakfälgen i svart så den matchar den jag har fram. Måste väl finns några firmor som utför detta för en inte alltför orimlig peng?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skrutten skrev:Ring och hör med Göteborgs Förnickling, 510624. Om inte dom gör det själva så tror jag dom kan hänvisa dig till nån som kan.
Coola Ola skrev:Guson, 144482 blev rekomendationen från Gbg Förnickling. Som de säger själva : "lackar allt utom bilar"![]()
Helt perfekt, stället ligger ju på gångavstånd nästan plus att de lackar plast också så jag kan fixa cutsen från i höstas när hojen välte i förrådet....![]()
Coola Ola skrev:Ok, coolt. Ska höra med dem!
Chiefen skrev:Jag är ute efter samma grej! Kan du PMa mig när du fått pris på lackning av fälg? Vore kanonsjysst!![]()
Låter kanon ju! Jag behöver få båda hjulen lackade. Ska ringa honom imorgon typ. Var det Guson du hade pratat med eller??Coola Ola skrev:Jepp, nemas... Över telefon sa han 300-400 pengar vilket låter jävligt överkomligt i mina öron.
Chiefen skrev:Låter kanon ju! Jag behöver få båda hjulen lackade. Ska ringa honom imorgon typ. Var det Guson du hade pratat med eller??
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |