Pulsklocka

...springer ogärna utan 305an på armen, beroendeframkallande bra i kombination med funbeat.

Lånar tråden lite då det känns onödigt att starta en ny...

Min läkare har ordinerat pulsklocka för att hålla koll på att hjärtat inte sticker iväg när jag jobbar men jag kan absolut inte ha en klocka på armen, dels för att den skulle gå sönder inom en timme och dels för att mina handleder är helt paj och det gör för ont att ha klocka mer än en kort stund.

Så jag funderar på ett sånt där band man har runt bröstet och nu när jag har skaffat en så kallad smartphone (egentligen en jävligt dum telefon borde de heta) så ska man tydligen kunna koppla någon mojäng till telefonen?
Jag är inte tillräckligt insatt i sånt här så därför frågar jag någon av er tomtar här som inte gör annat än pillar på sina älskade pekmobiler :D
Så, hur vet man vad som funkar ihop med telefonen och inte?

Klockan kan du ju stoppa i fickan eller hänga runt halsen, den behöver ju inte sitta runt handleden. Vill du bara kolla puls så är ju de enkla klockorna riktigt små.

Fördelen med 305:an är att det går att skapa träningsprogram, intervall, fartlek osv.

Tackar för edra svar, jag kör nog på 305an ändå. De flesta jag surrat med rekommenderar den, så det blir nog affär.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back