Jag har märkt att jag har pulserande bromsar vid lite svagare inbromsningar i högre hastiheter (någonstans runt 100 börjar det komma och i 150-200 kommer det kraftigt). I lägre hastigheter eller om jag bromsar hårdare så tycker jag inte att det finns något. Tex senast på tuvängen fanns inte problemet. Vet inte om skivan är sned men tycker då att jag alltid borde känna det och att jag inte kan trycka bort det. Så har suttit och sökt lite om det kan vara luft eller liknande och hittade lite trådar om det men ingen har svarat om det löst problemet eller ej.
Jag har en liten skada på plasten vid bromsskivan från tidigare ägare.
Det här låter konstigt men jag tycker mig känna att bromsen kan ha lite dagshumör och ibland så tar den bättre och ibland sämre men detta vet jag inte om det bara är en inbillning eller om det faktiskt kan vara så...
Kan det vara luftning? Gjorde det för inte allt för länge sedan(maj) och då kom det ut en jävla massa men kan ha missat lite kanske? I samband med det bytte jag även bromsvätska
Jag har en liten skada på plasten vid bromsskivan från tidigare ägare.
Det här låter konstigt men jag tycker mig känna att bromsen kan ha lite dagshumör och ibland så tar den bättre och ibland sämre men detta vet jag inte om det bara är en inbillning eller om det faktiskt kan vara så...
Kan det vara luftning? Gjorde det för inte allt för länge sedan(maj) och då kom det ut en jävla massa men kan ha missat lite kanske? I samband med det bytte jag även bromsvätska