Pulkarace söndag 6/3 i Lund

Sväng ner på parkeringen som går parallet med järnvägsspåret/kävlingevägen, parkera på koloniområdet, vi finns i första lilla backen till vänster, vi går upp till den stora backen när alla dykt upp.

sikka feta vurpor .... allt e filmat .... film kommer under kvällen ..... Radical Snowracers

Team Rogerr vann stort. :banana
Trots en dålig start, kunde Team Rogerr snart ta ledningen över Team Mr KLOT som mest låg och rullade i backen. :D

Jag lyckades att kana hela isbacken ner på ryggen med lindat ben och kameran igång, 45 graders vinkel :yoparty

När kommer bilderna dååååå? :7peta

Jag som ville va me o leka men kunde inte o så får man vänta hela aftonen på att se bilderna osså, jädrar.... :6surkart

Rogerr skrev:
Team Rogerr vann stort. :banana
Trots en dålig start, kunde Team Rogerr snart ta ledningen över Team Mr KLOT som mest låg och rullade i backen. :D
kör du en stuntsnowracer med lös sadel och se hur roligt det e .....

Ni var bäst och hade dyrast kälke. :tummenupp

Klipper filmen i morrn istället, den kommer att vara 3 minuter lång, högupplöst och ändå bara på 1 meg :va

det lät riktigt kul synd att man missade det :huvet

hade velat testa min fina rosa pulka från ahlgrensbilar! :)

Mr K skrev:
Ni var bäst och hade dyrast kälke. :tummenupp

Ja ja aj, direkt ur kartong helt okitad. Törs inte tänka på hur snabb den kunde bli preparerad. :skrämd

Tittar man på termometern i dag så verkar den trots allt vara värd vartända öre :tummenupp

Eftersäsongspris! nu idag, och kanske också i morgon, eller i övermorron. Billigt, billigt! Inget prut. Vid snabb affär s... ..... ....

Frakt betalas av köparen.

Skynda o fynda! :D

Cash or stay there looking at the beauty.

Pris.? nej dä skulle jag skämas att sätta ut här.

*/ ?>
Back