Pulka!!!

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Se på fan, men skåne är faktiskt vitt! :va

Har ju snackats lite om att åka pulka i andra trådar, så vem är på?

Var finns backarna? Finns det någon rolig i Hbg, eller är det åsen som gäller?

Finns det något roligt lekställe här? Pulka bakom bil kan vara ganska skoj... Har jag hört :rolleyes:

Försöka dra ut en runda ikväll?

Jag har försovit mig så jag kommer inte palla ta mig till skolan, så är där någon som vill göra något redan nu kan ni väl hojta till :D

i natt åkte dom skidor efter bil på väla parkeringen :)
sen har du några backar här på dalhem sen vid Maxi vid shell (carro) har du hela hållan som e en backe så här finns en hel del finns dock på fler ställe med :)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :banana:banana:banana:banana
Tänkte precis lägga ut en tråd om det men du hann före :tummenupp jag ska åka pulka med..tror det e fler som e sugna :)

Närlunda backen (där miguel bodde innan) är en bra backe..åsen e kanske lite långt att åka?? Åka ikväll eller? Då e det roligare :tuttar

vad säger ni/du om 19.00????

JAG ÄLSKAR SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ :) Och lyssnar just nu på "hej mitt vinterland" Sicken underbar dag :Bugar

Jag ska snart iväg och julhandla, kommer försöka hitta mig ett billigt tefat då med..

19.00 låter som en jäkligt bra tid :tummenupp

Åsen är långt, men fan vad kul det varit :D:D:D:D

skitbra! tror vi har pulkor hemma för ett helt fotbollslags med..kanske ngt tefat..platspåsar funkar me :) lite ont på guppen bara :D

jag är lätt på men har hästarna idag. Vet inte hur länge jag är där.
finns en megalång backe vid sundspärlan... :tuttar

Hälsobacken, Närlunda, Jordbodalen, Maxi:va:va:va.....när det finns Glumslövs backar a k a Hileshögs dalar .....:yoparty

Ingen av hästarna är inkörda? :D

Jo, varmblodet och friesern. Men friesern är en hingst som flippar så fort han kommer utanför stallbyggnaden (som idag - han gjorde så jag bet av en stor bit av läppen och gav mig en fläskläpp samt stegrade mot mig och försökte springa ner mig), och varmblodet har gått på bana och vält (han fick vagnen över sig) så tror ingen av dem är en sådan bra idé. I vilket fall som helst så hoppar jag det idag. Är helt jävla nedbruten av allt som hänt.

hoppas ni får skoj:D ska tänka på er när ni fryser:huvet o ja ligger under två täcken i sängen:tungan

ta gärna lite kort så man får se vem som flög åt helvete först av er:krama

fan alltså.. Jag börjar bli orolig för hur lika vi tänker...

positivtet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo, varmblodet och friesern. Men friesern är en hingst som flippar så fort han kommer utanför stallbyggnaden (som idag - han gjorde så jag bet av en stor bit av läppen och gav mig en fläskläpp samt stegrade mot mig och försökte springa ner mig), och varmblodet har gått på bana och vält (han fick vagnen över sig) så tror ingen av dem är en sådan bra idé. I vilket fall som helst så hoppar jag det idag. Är helt jävla nedbruten av allt som hänt.

ouch. hoppas du inte skadade dig allt för mkt

hoppas ni får skoj:D ska tänka på er när ni fryser:huvet o ja ligger under två täcken i sängen:tungan

ta gärna lite kort så man får se vem som flög åt helvete först av er:krama

1. på med lite värma kläder och häng med
2. blir nog jag som gör någon form av tabbe först, åker in i träd, flyger av pulkan in i nått elskåp eller så

Last edited:
Vilka blir vi ikväll då?
Och var åker vi?

Träffas på Knutan 19.00 och sen åka vidare därifrån?
(annars får någon väldigt gärna hämta upp mig där :näsblod

Jag vill med och åka pulka :yoparty
*Vilse
*Ripster
*sofiii
*Bjurling

OK pulka people:yoparty

Vi möts på den vanliga sammlingsplatsen klockan 18:45 och åker gemmensamt därifrån 19:00:) Och för er som inte vet var sammlingsplatsen är vid det här laget, så är det på shell vid Dalhem:kulspruta Bring protection:tungan

Värdelösa jäkel, jag som tyckte knutan var ett bra ställe :D

Någon som vill hämta upp mig på knutan? Annars är jag inte på shell förren halv 8 eller något sånt.... :näsblod

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph