Pulka race!

  • Thread starter Thread starter xx
  • Start date Start date
TomK skrev:
Stor satans traktorslang som man drar en presenning runt - helt omöjlig att styra och går fort som fan! :)
Om någon kan fixa några traktorslangar kan vi ju köra dödsföraktande lagtävlingar. :)

Vill minnas att man kan få fina luftturer om man prickar några gupp.. :näsblod
 
NinjaNurse skrev:
Jag lovar att wheela i Åre nu i nyår! Åker man bräda så går det till och med att göra stoppies, fast man stannar inte. :va

/NN

Hmm, jag har testat att göra en "stoppie" med slalomskidor...
Skulle göra en Duffy eller vad det nu heter när man slänger upp skidorna på ryggen. Problemet var bara att jag lät skidorna vara kvar där lite för länge så de tog i backen...
Jävlar i mig vad jag sopade i backen med näsan före.
Ungefär så här ----> :huvet fast nedåt istället :tungan
 
klart jag e på!!!!! Ni måste ju ha nån stackare att köra över..........
 
Ugluk skrev:
Om någon kan fixa några traktorslangar kan vi ju köra dödsföraktande lagtävlingar. :)

Vill minnas att man kan få fina luftturer om man prickar några gupp.. :näsblod

Det var någon visa om det där i UNT för något år sedan. De förbjöd den typen av redskap i Sunnersta eller så, efter diverse olyckor :crash Hmm, eller var det så att de tog plastmadrasserna som skyddade stolpar och staket och åkte på (samt kraschade in i nämnda stolpar och staket - nu oskyddade... :) ) ?

Det gäller bara att ha fritt spår om man ska våga sig på sådant och full skyddsutrustning :D
 
xx skrev:
Glöm inte bort pulka(fritt åkdon) racet i morgon kväll kl:18.00

skriv oxå i början av tråden vilken dag det ska vara ? står nu bara KL 18.00 i sunnersta..
;)

/z
 
kanske är idag tills snön är borta varje dag : )
Men är väll nu snart ;) Men XX då blir pulka rejset
den 3 :dje Eller?

Styr upp nu :tungan
 
Last edited:
18.00 imorgon?! Då kan inte jag vara med o leka... :(
 
xx skrev:
:hördu Nu står även dagen med i BÖRJAN AV TRÅDEN

Hehe.. nu har jag Inhandlat åkdon. ;)
he he he... det är fan Svinkallt ute.. tror jag tar med mig hela lumpengarderoben :tummenupp : :va och lite :fyllisar :öl
/z
 
Ni bör spana in dom här först och bli avundsjuka:
X-kollage.jpg
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top