Bjurling
Medlem
Efter fikan i tisdags så var vi 5 tappra själar som bestämde sig för att sticka ut och åka lite pulka
Det var jag(Bjurling), Sofia, Sebbe, Anthony och Rasmus.
Bilarna styrdes mot dalhem efter att Riddick tipsat oss om en backe, vilket vi tackar för.
Den/dom var en utmaning både att ta sig ner för och sen tillbaka upp igen, vilket ni kommer få se en demonstration av från Sofias sida
Finns tyvärr ett tillfälle som jag ej lyckades få med på film och det var när Sebbe lyckades med bedriften att stå helt stilla och trilla
Men vi som såg det kommer skratta gott åt det ett tag till
Eller vad säger du Sofia?
Efter att ha lekt av oss lite i backen så beger vi oss ner mot bilarna, väl nere vid bilarna så kläcker Sofia ur sig den briljanta ideén att hon vill åka pulka bakom bilen. Så bogseringslinan kopplas på och spänns fast i Sofia och vi tar en provtur inne på bostadsområdet
Tur att klockan var efter 11 annars hade grannarna nog undrat
Efter denna provturen och lite brainstorming så styrs bilarna mot väla industriområde för att åka lite pulka bakom bilarna
Så ni som inte kom på fikan eller låg hemma "sjuka" i sängen (Hardcore Sofiiii) missade verkligen något. Men vi kom fram till att detta måste ju såklart göras om fler gånger, så e ni snälla så får ni kanske följa med
Sofia har precis åkt ner för backen och försöker ta sig upp igen, men Sofia e ju som Sofia e
och det går sådär. Så jag bestämmer mig för att filma och Rasmus håller en lektion i hur det ska gå till. Och när Sofia väl har börjat få in tekniken så tycker Anthony att det är en bra ide att hjälpa till
[YOUTUBE-ID]ZgODcWho5Go[/YOUTUBE-ID]
Sofia ger en beskrivning av hur bra kondition hon har
[YOUTUBE-ID]G-6S9QR_WkM[/YOUTUBE-ID]
Efter att ha tröttnat på att leka i backen så drog vi vidare för att åka lite pulka bakom bil, Anthony fick vara försökskanin
[YOUTUBE-ID]MKQjGoKAIUk[/YOUTUBE-ID]
Anthony bestämmer sig för att prova utan pulka
[YOUTUBE-ID]pTlFUE7NCk4[/YOUTUBE-ID]
Sofia bestämmer sig för att hon också ska prova och till allas besvikelse så var hon den som lyckades bäst
Sofia har även det nuvarande R.o.H hastighets rekordet i pulka efter bil, med hela 47km/h
[YOUTUBE-ID]hVgJKGkldWM[/YOUTUBE-ID]
Bilarna styrdes mot dalhem efter att Riddick tipsat oss om en backe, vilket vi tackar för.
Den/dom var en utmaning både att ta sig ner för och sen tillbaka upp igen, vilket ni kommer få se en demonstration av från Sofias sida

Finns tyvärr ett tillfälle som jag ej lyckades få med på film och det var när Sebbe lyckades med bedriften att stå helt stilla och trilla
Men vi som såg det kommer skratta gott åt det ett tag till
Eller vad säger du Sofia?Efter att ha lekt av oss lite i backen så beger vi oss ner mot bilarna, väl nere vid bilarna så kläcker Sofia ur sig den briljanta ideén att hon vill åka pulka bakom bilen. Så bogseringslinan kopplas på och spänns fast i Sofia och vi tar en provtur inne på bostadsområdet
Tur att klockan var efter 11 annars hade grannarna nog undratEfter denna provturen och lite brainstorming så styrs bilarna mot väla industriområde för att åka lite pulka bakom bilarna

Så ni som inte kom på fikan eller låg hemma "sjuka" i sängen (Hardcore Sofiiii) missade verkligen något. Men vi kom fram till att detta måste ju såklart göras om fler gånger, så e ni snälla så får ni kanske följa med

Sofia har precis åkt ner för backen och försöker ta sig upp igen, men Sofia e ju som Sofia e
och det går sådär. Så jag bestämmer mig för att filma och Rasmus håller en lektion i hur det ska gå till. Och när Sofia väl har börjat få in tekniken så tycker Anthony att det är en bra ide att hjälpa till[YOUTUBE-ID]ZgODcWho5Go[/YOUTUBE-ID]
Sofia ger en beskrivning av hur bra kondition hon har

[YOUTUBE-ID]G-6S9QR_WkM[/YOUTUBE-ID]
Efter att ha tröttnat på att leka i backen så drog vi vidare för att åka lite pulka bakom bil, Anthony fick vara försökskanin

[YOUTUBE-ID]MKQjGoKAIUk[/YOUTUBE-ID]
Anthony bestämmer sig för att prova utan pulka
[YOUTUBE-ID]pTlFUE7NCk4[/YOUTUBE-ID]
Sofia bestämmer sig för att hon också ska prova och till allas besvikelse så var hon den som lyckades bäst

Sofia har även det nuvarande R.o.H hastighets rekordet i pulka efter bil, med hela 47km/h

[YOUTUBE-ID]hVgJKGkldWM[/YOUTUBE-ID]
Last edited:

. Sen flåsade jag för att du inte skulle känna dig utanför
Tycker ni är jätte elaka