Pubrunda februari?

Jag nobbar pulkan osså men fyllejiddrar gärna lite på kvällen för de som vill lyssna
Ja, med forumets vackra damer alltså. :brynad
Vill ju inte paja min fräna image med att beblanda mig med en massa despo grabbs. :död


Grädde: Vill jag umgås med moppefjun så kilar jag ner på ungdomsgården här nere i centrum.

Ses om 6-7 år :fatta!
 
Last edited:
Caffe skrev:
Grädde: Vill jag umgås med moppefjun så kilar jag ner på ungdomsgården här nere i centrum.

Ses om 6-7 år :fatta!

De e lugnt. De verkar som jag inte vill lära känna dig bättre ändå gammelgubbe :lol

Sen så finns det inga ungdomsgårdar längre. alla e ju nerlagda för minst 10år sen
 
Gulligt

Ni kan ju inrätta ett fadder system.Ha ha ni verkar ju gilla varandra skarpt.

Härligt med många kockar för att fixa grumlig soppa.

Det verkar ju som att det skall träffas en hel del-KUL.

Men för min del så hänger jag gärna på den 7 feb och om det finns snö så
kör vi lite race sedan..... :fyllisar

För en del kan det ju vara läge att snacka strategi inör den stundande
helgen. Jag menar det är ju bara att ladda, eller??? :Bugar

Grädde skrev:
De e lugnt. De verkar som jag inte vill lära känna dig bättre ändå gammelgubbe :lol

Sen så finns det inga ungdomsgårdar längre. alla e ju nerlagda för minst 10år sen
 
Pulk Race

Bikerbitch skrev:
Tänkte bara höra om folk var på att träffas någon kväll i februari för att sänka ett par glas tillsammans?

Isåfall på det vanliga stället, Tivoli?

Eller är ni för trötta på att umgås? ;)

:banana

DET LÅTER KUL.TID OCH PLATS OCH DAG.
:fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top