Pubrunda & biljard

Re: Re: Re: Re: Re: Pubrunda & biljard

Rogerr skrev:
Skitbra :tummenupp Men hur hittar man sen hem? :p
ja säg det...
ja va inne med B***n ikväll i lund å höll fanken inte på att hitta ut..
enkelriktat tamig fanken nästan överallt... :skrämd

AleX: Kan man ställa in hojen hos dej? Isf kanske jag kan ta bussen med dej ifrån Staffanstorp (så vet att jag att jag kommer dit iaf, hehe :D)

Du kan sms'a eller ringa ifall du inte orkar skriva i tråden :tummenupp

0704-237134

Ändrade planer tyvärr :( Det hände en grej här hemma som jag inte hade beräknat :(

Micke: Om det har kostat dej något p.g.a. mej så säg till så får du pengar!

TheDude skrev:
AleX: Kan man ställa in hojen hos dej? Isf kanske jag kan ta bussen med dej ifrån Staffanstorp (så vet att jag att jag kommer dit iaf, hehe :D)

Du kan sms'a eller ringa ifall du inte orkar skriva i tråden :tummenupp

0704-237134

De e klar de går fint
Men jag såg lite längre ner att det inte verkar vara så aktuellt länge hoppas det löser sig i allafall :o

AleX skrev:
De e klar de går fint
Men jag såg lite längre ner att det inte verkar vara så aktuellt länge hoppas det löser sig i allafall :o

Tackar så mycket ändå! Det som hände var att mina föräldrar berättade att de ska flytta isär, så jag känner mej alledeles för nere just nu p.g.a det :( :(

TheDude skrev:
Tackar så mycket ändå! Det som hände var att mina föräldrar berättade att de ska flytta isär, så jag känner mej alledeles för nere just nu p.g.a det :( :(
Det är lugnt, om du ändrar dig så come as you are :hej Kan ju va skönt att ha polare att snacka med.

GSXR1100R skrev:
Det är lugnt, om du ändrar dig så come as you are :hej Kan ju va skönt att ha polare att snacka med.

Skönt att ni förstår :tummenupp Jag tänkte titta in lite senare, men jag visste inte riktigt om ni var kvar på Paradis biljardhall så jag testade att ringa på din mobil Micke, men det var ingen som svarade där :hej Så jag stannade hemma istället och gick ut och pillade på hojen för att lugna mej lite...men nästa gång säger jag bara...då slipper ni mej inte :D

Hoppas att ni hade skoj :tummenupp

TheDude skrev:
Skönt att ni förstår :tummenupp Jag tänkte titta in lite senare, men jag visste inte riktigt om ni var kvar på Paradis biljardhall så jag testade att ringa på din mobil Micke, men det var ingen som svarade där :hej Så jag stannade hemma istället och gick ut och pillade på hojen för att lugna mej lite...men nästa gång säger jag bara...då slipper ni mej inte :D

Hoppas att ni hade skoj :tummenupp
Vi blev 5 st spelare, ganska kul med många olika regler :D

Se till att haka på nästa gång :tummenupp

AleX skrev:
Jo många regler blev de :p

men lika kul va de för de :cool:
Du vann ju två rundor eller förlorade Martin 2 rundor?

Komplicerade regler med utrymme för fusk :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...